۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
حرکت دوجلون در حاشیه بازار| وابستگی سرنوشت میم کوین ها به تصمیم ایلان ماسک
تحلیل بازار رمز ارزها؛

حرکت دوجلون در حاشیه بازار| وابستگی سرنوشت میم کوین ها به تصمیم ایلان ماسک

با شکل گیری گُوه نزولی برای دوج لون از هفته گذشته به نظر می رسد فعلا خبری از ریزش بیشتر برای این رمزارز نبوده و در صورت خروج بازار از حالت رکود می توان در انتظار افزایش قیمت بود.

به گزارش بازار، رمزارز دوج لون مارس از جمله میم کوین های پرطرفدار بازار به حساب می آید که تا چندی پیش، سودهای خوبی برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده بود. با اینحال، پس از ورود بازار ارزهای دیجیتال به فاز ریزشی از ماه می، دوج لون نیز مانند اکثر ارزهای بازار درگیر رکود و افت شدید قیمت شد.

قیمت دوج لون مارس صبح روز دوشنبه با ادامه زمستان ارزهای دیجیتال در محدوده تاریکی از قیمت و تقریبا بدون نوسان قابل توجه باقی مانده است. در حال حاضر، هر توکن ELON با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۲ دلار معامله می شود که چند واحد بالاتر از پایین ترین سطح خود در سال جاری است. دیگر میم کوین ها مانند شیبا، دوج کوین و تامادوج نیز همگی امسال به شدت سقوط کرده اند.

آیا سرمایه گذاری روی ELON ایده خوبی است؟

دوج لون طی هفته های گذشته به شدت تحت فشار بوده و سرمایه گذاران منتظر کاتالیزور کلیدی بعدی برای افزایش قیمت هستند. یک کاتالیزور احتمالی برای توکن ELON و دیگر میم کوین‌ها مانند دوج کوین، چالش مداوم خرید توییتر است که بیش از حد به طول انجامیده و هنوز هم تکلیف نهایی آن مشخص نیست. بر اساس آخرین اخبار موجود، ایلان ماسک با خرید این شرکت در قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری موافقت کرده است.

در هر صورت، خرید توییتر توسط ایلان ماسک برای دوج کوین و دیگر توکن‌های خانواده میم کوین ها مثبت تلقی می‌شود. به عنوان مثال، ماسک یکی از بزرگترین مروجین دوج کوین به عنوان بزرگترین ارز میم کوین سکه در جهان است. او همچنین متعهد شده است که این ارز را در توییتر، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان، به عنوان ابزار خرید وارد کند. به این ترتیب، این اقدام احتمالی می‌تواند روی دیگر توکن‌های میم تأثیر بگذارد.

پیش بینی قیمت دوج لون

حرکت دوجلون در حاشیه بازار| وابستگی سرنوشت میم کوین ها به تصمیم ایلان ماسک


در پیش‌بینی قیمت توکن ELON طی هفته گذشته، کمی خوشبینی نسبت به این ارز ایجاد شده بود. در آن زمان، دوجلون یک الگوی گوه در حال سقوط را تشکیل داده بود که معمولاً یک علامت صعودی است. این گوه اخیرا به شکل گیری خود ادامه داده و اکنون به سطح تلاقی خود نزدیک شده است. در عین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی پایین تر از نقطه خنثی در ۵۰ حرکت کرده است.

بنابراین، قیمت دوج لون احتمالا برای مدتی در این محدوده محدود باقی مانده و سپس بازگشتی صعودی خواهد داشت. اگر این اتفاق بیفتد، نقطه مقاومت کلیدی بعدی برای رصد روی ۰.۰۰۰۰۰۰۳ دلار خواهد بود. افت کمتر از سطح سالانه قیمت نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha