۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
رای گیری برای ادغام شبکه «وی چین»| آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

رای گیری برای ادغام شبکه «وی چین»| آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

قیمت رمزارز وی چین (VeChain) همچنان در حاشیه بازار باقی مانده و سرمایه گذاران همچنان بر روند رای گیری در حال انجام در خصوص تغییر ساز و کار شبکه این رمزارز تمرکز کرده اند.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز وی چین (VeChain) همچنان در حاشیه بازار باقی مانده و سرمایه گذاران همچنان بر روند رای گیری در حال انجام در خصوص تغییر ساز و کار شبکه این رمزارز تمرکز کرده اند.

توکن VET همچنان با قیمت ۰.۰۲۲ دلار معامله می شود که طی چند روز گذشته تغییر زیادی نداشته است. این قیمت همچنان کمی بالاتر از حمایت مهم ۰.۰۲۱ دلار و حدود ۹۲٪ پایین تر از بالاترین سطح قیمت VET است.

رای گیری برای راه اندازی VeChain ۲.۰

وی چین در حال حاضر، یکی از بزرگترین تغییرات خود را تجربه می کند و توسعه دهندگان بر روی تغییر میزان رشد احتمالی این رمزارز تمرکز کرده اند. در حال حاضر، رای گیری در پلتفرم VeVote در حال انجام است که نحوه عملکرد شبکه را تغییر خواهد داد. این رای گیری در روز پنجشنبه هفته جاری به پایان می رسد.

رای گیری در مورد انتقال شبکه وی چین از گواهی اثبات اعتبار (PoA) ۱.۰ به PoA ۲.۰ در حال انجام است که نحوه عملکرد شبکه را به طرز چشمگیری تغییر خواهد داد.

تا صبح روز دوشنبه، ۳۳۱ رای از سوی سرمایه گذاران داده شده و انتظار می‌رود طی چند روز آینده آرا بیشتری را شاهد باشیم. تحلیلگران بر این باورند که رای نهایی نسبت به ارتقاء شبکه داده شود. در صورت تصویب ادغام شبکه، این امکان برای سرمایه گذاران فراهم خواهد شد تا با سپرده گذاری توکن های VET درآمد کسب کنند. صرافی هایی مانند بایننس نیز پیشتر موافقت خود را برای تسهیل این روند اعلام کرده اند.

پیش بینی قیمت وی چین

رای گیری برای ادغام شبکه «وی چین»| آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن VET طی چند روز گذشته در مرحله تثبیت قرار داشته است. قیمت همچنان بدون تغییر در محدوده ۰.۰۲۲۴ دلار باقی مانده که در چند روز گذشته نیز شاهد آن بوده ایم.

این قیمت اندکی کمتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز کمی پایین تر از نقطه خنثی در حرکت است. این تحرک مطابق با حرکت ارزهای دیجیتال محبوب دیگر بازار مانند بیت کوین و اتریوم است.

بنابراین، چشم انداز وی چین در این مرحله خنثی است. حرکت به زیر سطح حمایت ۰.۰۲۱ دلار نشان دهنده برتری خرس ها در بازار است. به این ترتیب، در صورت ریزش قیمت، پس از انتظار می رود قیمت تا سطح حمایت بعدی روی ۰.۰۱۸ دلار کاهش یابد. حرکت به بالای نقطه مقاومت در ۰.۰۲۴ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha