نمایشگاه اختصاصی ایران در لاهور پاکستان ۱۸ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود

نمایشگاه اختصاصی ایران در لاهور پاکستان ۱۸ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود

نمایشگاه اختصاصی و تخصصی ایران در پاکستان از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ بهمن امسال در محل هتل کنتینانتال شهر لاهور برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، نمایشگاه اختصاصی و تخصصی ایران در پاکستان با مجوز سازمان توسعه تجارت و از سوی شرکت مدیریت بین‌المللی تجارت و رویداد آرسا از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ بهمن امسال در محل هتل کنتینانتال شهر لاهور برگزار خواهد شد.

لاهور مرکز پنجاب بزرگ‌ترین ایالت پاکستان است که با بیش از ۱۱۰ میلیون نفر به تنهایی از مجموع تمام کشورهای همسایه ایران جمعیت بیشتری دارد. پنجاب با درآمد سالانه ۱۷۳ میلیارد دلار بیش از ۵۷ درصد سهم تولید ناخالص ملی پاکستان را داراست که سهم لاهور از این میزان به تنهایی حدود ۴۰ میلیارد دلار است. پنجاب ۴۸ هزار واحد صنعتی بزرگ و ۳۹۰ هزار واحد صنعتی کوچک روستایی دارد و بیش از ۶۰ درصد کل صنایع پاکستان در لاهور واقع شده است.

با توجه به ظرفیت بالای تجاری ایالت پنجاب پاکستان، وجود صنایع مکمل در دو کشور و علاقه‌مندی پاکستان برای گسترش روابط تجاری با ایران، شرکت‌های علاقه‌مند برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطاعات بیشتر با مدیر پروژه نمایشگاه ۰۹۱۲۰۱۵۱۲۷۴ و مسئولین هماهنگی و ثبت‌نام، خانم‌ها حمیدی ۰۵۱۳۶۰۳۳۸۸۹ و جلالی نیا ۰۵۱۳۶۰۸۱۳۷۸ در شرکت تجارت و رویداد آرسا تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha