۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
برگزاری هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

برگزاری هفتمین مزایده الکترونیک اموال تملیکی

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از برگزاری هفتمین مزایده الکترونیک ۲۶۲ اموال منقول از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت خبر داد.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری وفروش اموال تملیکی گفت: سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به صورت اینترنتی به فروش برساند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ یازدهم آبان ماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان ماه به منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

غلامی باغی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بـرگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می‌پذیرد، بنابراین تمامی شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ اعلام شده با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ هجدهم آبان ماه ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است و داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

غلامی افزود: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir قابل رویت است و دیدن کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود.

وی تأکید کرد: متقاضیان با توجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید به عمل آورند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی زمان رمزگشایی پیشنهادها را ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: رمزگشایی از مزایده الکترونیک ۲۶۲ با حضور اعضای فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در محل سازمان مرکزی، انجام و برندگان اعلام می‌شوند.

غلامی‌باغی بیان کرد: متقـاضیان برای دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک ۲۶۲ و مشاهده شماره تلفن و نشانی مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه و در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۱۸۲٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha