۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
سالانه بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی و اصلاح می‌شود
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

سالانه بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی و اصلاح می‌شود

اصفهان - اکبری، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سالانه بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی و اصلاح می‌شود.

رضا اکبری در حاشیه سفر به شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازسازی جاده‌های سطح کشور است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این حوزه مهم است اصلاح نقاط حادثه خیز است.

وی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز جاده‌ای یکی از دلایل تصادفات در کشور است، ابراز داشت: با اصلاح این جاده‌ها توسط سازمان راهداری شاهد کاهش سوانح رانندگی در این محورها هستیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۵۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی و اصلاح می‌شود، تصریح کرد: فقط در سال گذشته ۵۸۸ مورد از نقاط حادثه خیز در سطح کشور اصلاح و بازسازی شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ طرح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان شاهین شهر و برخوار و میمه در حال انجام است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۸۰ درصد از این طرح‌ها تا پایان سال به اتمام و به بهره برداری برسد.

اکبری با اشاره به اینکه عمده درخواست‌های انجام شده برای این منطقه مربوط به آسفالت است، افزود: البته درخواست آسفالت در تمام کشور به نسبت وجود دارد و حتی با وجود گران شدن قیر سعی می‌کنیم پروژه‌های تعریف شده را به نحو مطلوب به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پل‌ها و رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان شاهین شهر و برخوار و میمه از جمله دیگر درخواست‌های مردم این منطقه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز به این منظور به زودی شاهد انجام این درخواست‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha