۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
پرفروش ترین ادکلن مردانه دنیا بلو شنل

پرفروش ترین ادکلن مردانه دنیا بلو شنل

شنل یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه اش در سال ۱۹۲۱ ایجاد شد. شنل یک برند تجاری لوکس فرانسوی است که توسط گابریل شنل در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد.

به گزارش بازار، به راحتی بلو شنل این عطر چوبی معطر با رایحه ی پیچیده و ظریف خود و با بطری آبی تیره فوق مینیمالیستش به پرفروش ترین عطر خانه مد لوکس فرانسوی (شنل) تبدیل شده است. بلو شنل از محبوبیت و تطبیق پذیری بالایی برخوردار است.

شنل یک خانه عطر قدیمی است که اولین نسخه اش در سال ۱۹۲۱ ایجاد شد. شنل یک برند تجاری لوکس فرانسوی است که توسط گابریل شنل در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا، ساده و نفیسش معروف است.

بلو شنل یک عطر پیچیده ازبرند  شنل است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد. شنل نسخه بهبودیافته خود، ادوپرفیوم بلو شنل را در تابستان ۲۰۱۴ معرفی کرد. این عطر به آزادی بی پایان، عمیق و بی حد و حصر اختصاص دارد.

ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه است. این عطر توسط جک پولژ، عطرساز مشهور طراحی شد و توسط کمپانی شنل  روانه بازار گردید و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

رایحه ای به طور غیر منتظره و غیرقابل انکار جسورانه، تازه، تمیز، عمیقاً حسی، چوبی و معطر دارد که  روح مردی را به نمایش می گذارد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند، مردی که به راحتی از قراردادها سرپیچی می کند.

نت ابتدایی ادوپرفیوم بلو شنل دارای رایحه گریپ فروت، لیمو، نعناع، ‌فلفل صورتی، ترنج، آلدهیدها، گشنیز و نت میانی شامل رایحه زنجبیل، یاسمن، جوز هندی، خربزه می باشد و نت پایه ی آن متشکل است از روایح بخوری، کهربا، سدر، چوب. صندل، پاتچولی، لابدانیوم، آمبرود

این ترکیب چوبی-آروماتیک در قالب بلو شنل که توسط ژاک پولژ خلق شده مسیر اصلی رایحه بلوشنل پیشین را دنبال می کند اما به سوی رایحه کهربایی احساسی و شرقی می رود.  رایحه چوب باطراوت و اصل نیزدر آن حفظ و با عمق و چوب های مخملی کهربا غنی شده است و با این وجود، می تواند به عنوان یک رایحه متمایز خود را حفظ کند. بلو شنل دارای طبع خنک و رایحه تلخ است ودر گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و از  پخش بو و ماندگاری خوبی نیز برخوردار است. با سیلاژ بسیار قوی شروع می‌شوداما نمی توان گفت سیلاژ آن فوق العاده است اما عملکرد خوبی دارد.

بلو شنل مناسب چه فصولی است!؟

رایحه ادکلن بلو شنل، مردانه، ظریف و تمیز، به طور قابل توجهی همه کاره است که در روز به شب و برای هر فصل مناسب است اما به علت رایحه ی خنک و دلپذیرش بیشتر مناسب فصل تابستان و بهار است و از این سو به راحتی می توان فهمید که چرا برای بسیاری از مردان ادکلن محبوب و مورد استفاده است.

بلو شنل مناسب استفاده در چه مجالسی است؟

بلو شنل ، مناسب استفاده در مجالس و میهمانی های رسمی، قرار های کاری مهم و عاشقانه می باشد.

ادوپرفیوم بلو شنل چیزی فراتر از یک عطر معمولی است. به نظر می رسد ادوپرفیوم آن تا حدودی رسمی تر از ادوتویلتش است، اما می تواند تطبیق پذیری زیادی را حفظ کند. با اینکه بیشتر مناسب لباس رسمی و شیک است، اما می توانید آن را همراه لباس راحت تر مانند تیشرت و شلوار جین هم استفاده کنید.

آیا بلایند بای کردن ادوپرفیوم بلو شنل پر ریسک است!؟

بلو شنل این پتانسیل را دارد که به عطر و بوی خاص شما یا عطر امضای شما  تبدیل گردد. همچنین اگر بخواهید به جای داشتن مجموعه ای از عطرها فقط یک عطر داشته باشید، بلو شنل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد و همچنین به خاطر فرمول دلپذیرش، تعریف و تمجیدهای بسیاری را برایتان به همراه می آورد. بلو شنل ادکلن بسیار پر طرفدار، محبوب و اغواگری می باشد وجزء عطرهای است که توجه خانم ها را به شدت به خود جلب می کند و در طول این سالها کیفیت خوب خود را همچنان حفظ کرده و رفورموله نشده است. اکثر آقایان رایحه ی این ادکلن را می پسندند. شما  به راحتی می توانید این ادکلن بی نظیر را بلایند بای کرده و انتخابی بدون ریسک انجام دهید. با سرمایه گذاری روی این عطر هرگز احساس نمی کنید پول خود را هدر می دهید زیرا اطرافیان زودتر از شما متوجه بوی بی نظیر این عطر می شوند و شاید بیشتر از خود شما از رایحه ی عطرتان لذت ببرند.

تفاوت اصل و تقلبی ادوپرفیوم بلو شنل

بلو شنل اصل و فیک

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطر بلودشنل در بین مصرف کنندگان، سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند پس در خرید خود بسیار دقت کنید.

یکی از نکات مهم در تشخیص ادکلن اصل بلو شنل توجه به درب این عطر است که در نمونه اصلی آهنرباییست و با رهاکردن آن به علت مغناطیسی بودن درب خودش به راحتی روی شیشه قرار می گیرد و در هنگام بستن آن، فقط در جهت های خاصی روی شیشه جفت می شود و یک حالت گرایش آهنربایی بین درب و افشانه به وجود می آید و مغناطیس درب را از دست شما می رباید و سر جای خود قرار می گیرد. در حالی که در بیشتر نمونه های تقلبی این خاصیت آهنربایی وجود ندارد. درمعدود نمونه های تقلبی که خاصیت آهنربایی وجود دارد با تکان دادن درب عطر صدای آهنربای قرار گرفته داخل درب و حرکت قطعه آهنربا به راحتی شنیده می شود در حالی که در نمونه اصلی با تکان دادن درب هیچ صدایی به گوش نمی رسد. با نگه داشتن درب نمونه اصلی میتوان شیشه عطر را بدون اینکه درب از شیشه جدا شود شیشه را بلند کرد اما در نمونه های تقلبی و فیک با نگهداشتن درب عطر به سرعت درب از شیشه جدا می شود و با نگه داشتن درب نمونه فیک نمی توان شیشه را بلند نمود  .

باید دقت کنید بر روی درب بطری عطر بلو د شنل اصل لگوی برند کمپانی شنل با کیفیت بالا و بسیار تمیز حک شده است. لوگو شنل روی درب به دلیل وجود قطب‌های هم‌نام و ناهم‌نام همیشه در راستای شیشه قرار می‌گیرد و هیچگاه عمود و یا زاویه دار بر شیشه قرار نمی‌گیرد.

لوگوی شنل درون درب ادکلن اصل بسیار زیبا، برجسته، بسیار با ظراوت و با کیفیت قالب گیری شده است  .

کد خبر: ۱۸۲٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha