۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷
بستر فناوری مدیریت دارایی ایجاد می شود
توسط یکی از بزرگترین مدیریت صندوقهای سرمایه گذاری

بستر فناوری مدیریت دارایی ایجاد می شود

از جمله بخشهای سرمایه گذاری، صندوقهای سرمایه گذاری هستند که البته برای بهبود  مدیریت شان می توان از فناوری بهره برد.

فرحنازسپهری؛ خبرگزاری بازار- در گزارشی که سایت «گلوبال کاستودیان» نوشت: شرکت SS&C Technologies با FLX Distribution، برای ایجاد یک پلتفرم فناوری اجتماعی و ارتباط مدیران دارایی با متخصصان توزیع، همکاری می کند.

این شرکت که به عنوان بزرگترین مدیریت صندوقهای سرمایه گذاری هم شناخته می شود قصد دارد تا با  غول فناوری این بستر را با (مدل برای صندوقهای قابل معامله) SS&C ALPS ادغام کند تا برای مدیران دارایی امکان دسترسی به ابزارهایی برای تأمین نیازهای خود و تأمین منابع در یک مکان فراهم کند. به طوری که بتواند به عنوان بخشی از طرح و برای ارائه یک راه حل، بتواند تمام نیازهای مشتری را برآورده کند تا هیچ منبع دیگری در آن  درگیر نباشد.

براد سوانسون، رئیس خدمات صندوق ثبت شده SS & C ALPS گفت: پیوستن به این همکاری، به ما امکان می دهد تا از هرگونه خدمات و توزیع استفاده کنیم. با این پیشنهاد، مدیران دارایی روی انجام کار و از سویی سرمایه گذاری، بهترین تمرکز را خواهند داشت.

از سوی دیگر مدیران دارایی می توانند به تمام عملیات شغلی خود در یک سازمان توزیع گسترده دسترسی پیدا کنند و به بیش از ۳۰۰ هزار مشاور مالی و ۱۳ هزار شرکت بیمه دسترسی داشته باشند.

این اقدام طی هفته های اخیر آغاز شده است و تنها در دو هفته گذشته، SS&C سرویس جدیدی را با هدف استاندارد کردن پرونده فایلهای داده ها ومدیریت شان، برای صندوق های تامین و مشتری های سرمایه گذار خود راه اندازی کرده است. همچنین InNovestSystems، فناوری است که که می تواند پلتفرمی را برای حسابداری، پرداخت و سرویس دارایی برای ۱۲۰ میلیون دلار، فراهم کند.

بیل استون، مدیر عامل و رئیس SS&C  گفت: واقعاً به فضای جایگزین باید نگاه شود،چراکه با وجودی که  شاهد تغییر در سهام و موجودی خصوصی نبودیم اما صندوق پوشش ریسک، استحکام و دوام چشمگیری را از خود نشان داده است و من فکر می کنم این روند ادامه خواهد یافت.  

کد خبر: ۱۸٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha