۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
بیشترین حجم صادرات دریایی فرآورده پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ثبت شد
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس:

بیشترین حجم صادرات دریایی فرآورده پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ثبت شد

با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و قرار دادن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در فهرست تحریم استکبار جهانی، سودآوری بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان افزایشی خیره‌کننده داشته است.

به گزارش بازار به نقل از پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور با تبریک فرارسیدن روز ملی صادرات بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزون بر ایفای رسالت خودکفایی و تأمین سبد سوخت کشور، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی در منطقه خاورمیانه نیز به شمار می‌آید و باوجود قرار گرفتن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در فهرست تحریم‌ها، با رویکردها و برنامه‌ریزی‌های راهبردی، صادرات این شرکت از طریق مرزهای دریایی رونق یافته و مقدار فراوانی از فرآورده‌های ویژه‌ تولیدی پالایشگاه با رعایت منافع و مصالح شرکت و حفظ اقتدار ملی، از این مسیر صادر شده و سود و ارزآوری برای کشور به همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با برطرف‌سازی و حل مشکلات و تنگناهای مسیر صادرات در تلاش است نقاط هدف صادراتی و کشورهای متقاضی را با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط برای گسترش فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه صادرات و ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی با سرآمد شدن در بخش صادرات شناسایی کند و این مهم را به‌عنوان هدف کاری و توسعه سازمانی خود قرار داده است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس با اشاره به اهمیت صادرات شرکت‌ها به‌عنوان موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای آنها در بازارهای جهانی ابراز کرد: روز ۲۹ مهرماه (روز ملی صادرات) باید به‌عنوان نشانه‌ای برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام‌شده از سوی نیروی متخصص و جوان برای پیاده‌سازی شعار سال گرامی داشته شود. جوانان متخصص و توانمند با اﺗﺨﺎذ سیاست‌های کاربردی در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ عرضه و تقاضا، ظرفیت‌های صادراتی را تقویت بخشیده و راهی برای نفوذ و حضور در بازارهای جهانی را فراهم آورده‌اند و زمینه‌ساز افزایش مذاکرات و توسعه بازاریابی‌های هدفمند شده‌اند.

جعفرپور بیان کرد: این شرکت در ۶ ماه گذشته، بیشترین حجم صادرات دریایی از انواع فرآورده‌ ویژه تولیدی پالایشگاه را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۸۲٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha