۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳
 افزایش درآمدهای مالیاتی با ساماندهی کارتخوان ها توسط بانک مرکزی
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

افزایش درآمدهای مالیاتی با ساماندهی کارتخوان ها توسط بانک مرکزی

درآمدهای مالیاتی یکی از مهمترین درآمدهای دولت در کشورهای مختلف است و اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و ایجاد شفافیت در بحث کارتخوان ها و درگاه های پرداخت موجب افزایش درآمدهای مالیاتی دولت نیز می شود.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اشاره به اقدام بانک مرکزی در ساماندهی کارتخوان ها و درگاه های پرداخت بانک ها گفت: اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و شفاف سازی در کارتخوان ها و درگاه های پرداخت بانک ها موجب نظم بخشیدن به این حوزه می‌شود و اقدامی قابل حمایت و قابل تقدیر است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: واقعیت این است که بانک‌ها درآمدهای زیادی دارند و از این طریق و با شفافیت در این حوزه می توان آن را ساماندهی کرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی یکی از مهمترین درآمدهای دولت در کشورهای مختلف است و این اقدام بانک مرکزی در ساماندهی و ایجاد شفافیت در بحث کارتخوان ها و درگاه های پرداخت موجب افزایش درآمدهای مالیاتی دولت نیز می شود.

جدی خاطرنشان کرد: ما در قانون بودجه این موضوع را پیش بینی کرده بودیم و اقدام بانک مرکزی در این باره در مسیر اجرای قانون انجام شده است.

وی افزود: البته باید مراقب بود که بانک ها به خاطر این شفافیت و ساماندهی و مالیاتی که از این طریق اخذ می‌شود هزینه‌های خدمات خود به مردم را بالا نبرند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم اقدام بانک مرکزی در این باره در راستای اجرای قانون بوده و همه ما باید از آن حمایت و پشتیبانی کنیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha