۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
بیشترین فشار آزادسازی قیمت ها به بخش دام و طیور وارد شد
وزیر جهاد کشاورزی:

بیشترین فشار آزادسازی قیمت ها به بخش دام و طیور وارد شد

بابلسر- ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاوری با بیان این که شرمنده تولیدکنندگان دام وطیور هستیم، گفت: بیشترین فشار پس از آزادسازی قیمت ها به این بخش وارد شد.

سید جواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که پس از آزادسازی قیمت ها بالاترین فشارها به بخش دام وطیور وارد شده است، گفت: در حال تلاش هستیم تا با اجرای طرح های مختلف مسائل این بخش را رفع کنیم.

وی با اظهار این که طرحی برای حمایت از دام وطیور به ویژه روستایی و عشایر تهیه و به ستاد اقتصادی دولت ارائه می شود تا حمایت ویژه ای رااز این صنعت اجرا کنیم.

ساداتی نژاد تولید غذای سالم، باکیفیت، ارزان و داخلی را وظیفه وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد و گفت: تولید محصول سالم اعتبار واصالت دامدار و باغدار ایرانی است و باید نهال سالم داشته باشیم و بستر تولید آن شناسنامه دار باشد.

وزیر جهاد کشاورزی با اظهار این که سه سازمان مهم در حوزه تولید غذای سالم نقش آفرینی می کنند، گفت: تمامی باغات و نهال ها باید شناسنامه دار شده باشند و ایجاد باغات مادری برای تولید نهال گواهی شده جزو برنامه های دولت است.

وی ضعف در صنایع تبدیلی را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: در سفر استانی نیز اعتباری برای تکمیل و تجهیز صنایع تکمیلی اختصاص یافته است و امیدواریم با سرمایه گذاری ویژه این ظرفیت را تکمیل کنیم.

ساداتی نژاد از سرمایه گذاران خواست تا در بخش کشاورزی به عنوان بخش پرجاذبه و پربرکت ورود پیدا کنند.

کد خبر: ۱۸۲٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha