۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تخریب ۳ پل در شهرستان املش براثر سیلاب
معاون استاندار گیلان خبر داد

تخریب ۳ پل در شهرستان املش براثر سیلاب

املش - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: سه پل براثر سیلاب و بارندگی در شهرستان دچار تخریب و آسیب شدند که باید نسبت به بازسازی اقدام کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در جلسه ای که با حضور مدیران کل استانی در فرمانداری املش برگزار شد؛ اظهار داشت: پل هایی که در املش وجود دارد اغلب با پایه ها و ستون های سطحی احداث شده اند و با توجه به دخل و تصرفاتی که در رودخانه های این شهرستان انجام گرفته، در معرض خطر قرار دارند.
 
وی با اشاره به اختصاص منابع مالی برای نگهداری از این بناها گفت: بر این اساس از تخریب پل ها در مقطع زمانی کوتاه مدت و میان مدت جلوگیری خواهد کرد و باید با جذب منابع اعتباری لازم در زمینه ساخت پل هایی دیگر اقدام کنیم.
 
اکبری مقدم با قدردانی از همراهی های مراجع قضایی اظهار کرد: با عنایت به در حال تغییر بودن رژیم رودخانه ها لازم است سریعتر و تا آغاز فصل پاییز، نسبت به تقویت پایه های پل ها، دیوارهای حفاظتی و گوشواره پل ها اقدام شود.
 
وی یادآور شد: سه پل در این شهرستان به طور اساسی دچار تخریب شده که هر سه اینها نقش کلیدی و محوری برای مردم دارند بر این اساس باید نظارت ها و پیگیری های کافی برای رفع مشکلات این حوزه انجام شود.
 
رسیدگی به مسائل مرتبط با پسماند و نیز واحدهای مسکونی آسیب دیده بر اثر رانش در روستای للیم از توابع بخش مرکزی املش از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۸٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha