۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
رکود گردشگری در پی شیوع کرونا/ گردشگری مجازی توسعه داده شود
معاون برنامه ریزی فرمانداری ساری:

رکود گردشگری در پی شیوع کرونا/ گردشگری مجازی توسعه داده شود

ساری - معاون برنامه ریزی فرمانداری ساری با اشاره به رکود گردشگری در پی شیوع کرونا گفت: بسترهای گردشگری مجازی را برای اقتصادی کردن این رشته رونق دهیم.

روح اله ناصحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گردشگری در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر از جمله حاشیه خلیج دارای یکسری محدودیت هایی است، گفت: نمی توان گردشگری در ایران را با کشورهای حاشیه خلیج فارس مقایسه کرد زیرا دارای فرهنگ و آداب و رسوم مختلف است.

وی یادآور شد: حتی افزایش تعطیلات پایان هفته نمی تواند به اکوتوریسم کمک کند و قبول کنیم باید با کرونا زندگی کرده و به توسعه گردشگری مجازی توجه کنیم و در این زمینه برنامه ریزی شود.

ناصحی با تاکید بر اینکه بسترهای گردشگری مجازی را باید فراهم کنیم، تصریح کرد: در حوزه گردشگری باید مطابق با بحران کرونا تصمیم گیری کنیم و ظرفیت های استان مازندران را برای رونق گردشگری ساماندهی کنیم.

وی رسیدگی و ارتقای تجهیزات را امری دانست و گفت: بسیاری از مناطق گردشگری و جاذبه ها از داشتن برخی زیرساخت ها و امکانات اولیه نظیر سرویس های بهداشتی محروم هستند و باید برای حل مشکلات بخش گردشگری در مقطع کنونی برنامه ریزی کنیم.

کد خبر: ۱۸٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha