۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
 ۱۵مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

۱۵مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

مزایای طراحی سایت چیست؟ مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار ما چیست؟

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: مزایای طراحی سایت چیست؟ مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار ما چیست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که می خواهند در فضای رقابتی وارد کسب و کار خود شوند که تیم طراحی سایت محمد جانبلاغی در این مقاله می خواهند به آن پاسخ دهند.

مزایای طراحی سایت برای ما چیست و چرا باید سایت داشته باشیم؟

اولین مزایای طراحی وب سایت: باعث افزایش اعتبار در کسب و کار شما می شود.

داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما باعث می شود مردم بیشتر به شما اعتماد کنند و مشتریان وفادار شما شوند.

دومین مزیت طراحی وب سایت: به شما کمک می کند تا از رقبای خود عقب نمانید.

برای عقب نماندن از رقبای خود، به وب سایتی نیاز دارید که مجهز به آخرین روند طراحی باشد تا آنچه رقبای شما در سایت خود پیاده سازی کرده اند را پیاده سازی کنید.

سومین فایده طراحی سایت: درآمد شما را افزایش می دهد.

یک وب سایت حرفه ای و خوش طراحی باعث جذب بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش درآمد می شود.

چهارمین فایده طراحی وب سایت: گوگل شما را پیدا کرده و به مشتریانتان نشان می دهد.

یکی از مهمترین مزایای سایت این است که با رعایت اصول سئو می توانید توسط کارشناسان سئو و طراحی سایت محمد جانبلاغی برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود رتبه بندی کنید. بله یعنی چی؟ SEO مخفف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل است! یعنی باید سایت خود را طوری پیاده سازی کنیم که گوگل از سایت ما خوشش بیاید و مثلا اگر شما سایتی برای کسب و کار خود دارید و کاربری "طراحی سایت فروشگاهی" را در گوگل تایپ می کند، اولین لینک در گوگل یا صفحه اول گوگل سایت ما بالا میاد!

پنجمین فایده طراحی وب سایت: مشتریان شما افزایش خواهند یافت

طراحی سایت باعث می شود علاوه بر مشتریان حضوری، مشتریان بیشتری را به صورت آنلاین نیز پیدا کنید.

ششمین مزیت طراحی سایت: شما در هزینه صرفه جویی می کنید

یکی از مهمترین مزیت های سایت این است که برای راه اندازی کسب و کاری که هنوز از آن مطمئن نیستید نیازی به اجاره مغازه ندارید و با داشتن یک سایت می توانید این تست را بدون اجازه یا خرید مغازه انجام دهید.

هفتمین مزیت طراحی سایت: برندسازی

یکی از مزایای طراحی سایت، برندسازی است. با داشتن وب سایت می توانید خدمات خود را به هزاران مشتری در اینترنت ارائه دهید و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. به این ترتیب، کسب و کار شما در هر جایی که اتصال اینترنتی وجود دارد، قابل مشاهده است.

هشتمین مزیت طراحی سایت: کسب درآمد جانبی

با داشتن یک وب سایت علاوه بر اینکه می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید، می توانید از راه های دیگری مثلا از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید.

نهمین مزیت داشتن وب سایت: دریافت بازخورد از مشتریان

با گنجاندن نظرسنجی برای محصولات یا خدمات، به مشتریان خود این فرصت را می دهید که درباره آنها بازخورد ارائه کنند. همچنین به شما کمک می‌کند بفهمید کدام یک از محصولات یا خدمات شما محبوب‌تر هستند یا کدام نقاط ضعفی دارند که می‌توانید آنها را بهبود ببخشید. از طرفی دیگران می توانند این نظرات را بخوانند و اعتبار بیشتری در آنها ایجاد می شود.

مزیت دهم داشتن وب سایت: شما می توانید نمونه کارهای خود را ارسال کنید

یکی از مزیت های سایت این است که می توانید نمونه کارهای خود را قرار دهید تا دیگران پس از دیدن آنها مشتری شما شوند.

یازدهمین مزیت داشتن یک وب سایت: به روز رسانی محصولات یا خدمات آسان می شود

اگر محصولی در دسترس نیست یا دیگر خدماتی ارائه نمی‌دهید یا می‌خواهید ویژگی‌های جدیدی به وظایف خود اضافه کنید، تنها با چند کلیک این امکان وجود دارد و نیازی به صرف زمان زیادی ندارید.

دوازدهمین مزیت داشتن وب سایت: مشتریان شما از سراسر جهان هستند

وقتی یک فروشگاه، شرکت یا فروشگاه فیزیکی برای مشتریان فیزیکی دارید، مشتریان شما به همان منطقه محدود می شوند. اما با یک وب سایت می توانید مشتریان زیادی از سراسر دنیا داشته باشید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سیزدهمین مزیت داشتن یک وب سایت: شما همیشه آنجا هستید

از ابتدای پیدایش اینترنت، وب سایت ها کم کم ایجاد شدند و هنوز هم وجود دارند، اما شبکه های اجتماعی یکی پس از دیگری آمدند و رفتند. اخیرا با وجود طرح حفاظتی، امکان فیلتر یا محدود شدن شبکه های اجتماعی منتفی نیست. اما با شناخت سایت از این ترسی نخواهید داشت.

چهاردهمین مزیت داشتن یک وب سایت: آموزش مشتریان با ایجاد محتوا برای کسب و کار شما

با استفاده از مقالاتی که در قسمت وبلاگ سایت قرار می دهید، می توانید محتوای متنی، صوتی، تصویری و اینفوگرافیک مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کنید تا مردم از خدمات و محصولات شما مطلع شوند.

پانزدهمین مزیت وب سایت: امکان اشتراک گذاری مطالب از سایت در شبکه های اجتماعی

هنگامی که یک وب سایت دارید و محتوا ایجاد کرده اید، می توانید محتوا و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید تا افراد بیشتری درباره شما و وب سایت شما بدانند.

شما هم اکنون می توانید جهت طراحی سایت با امکانات حرفه ای و پشتیبانی ۲۴ ساعته با تیم طراحی سایت محمد جانبلاغی (محمد جانبلاغی: janbalaghi.com) مراجعه کنید. خدمات طراحی سایت محمد جانبلاغی بهترین راه برای رشد کسب و کار و معرفی برند خود در فضای اینترنت است. در این شرکت برنامه نویسان و طراحان با تجربه با اتکا به دانش به روز خود بهترین وبسایت ها را برای شما طراحی می کنند و تا امروز تمام پروژه های طراحی وبسایت این شرکت جزء پروژه های موفق بوده و در رتبه های برتر گوگل جا دارند.

کد خبر: ۱۸۲٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha