۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
۴.۶ میلیون جامانده برای واگذاری سهام عدالت شناسایی شدند
در گفتگو با بازار؛

۴.۶ میلیون جامانده برای واگذاری سهام عدالت شناسایی شدند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جاماندگان در مرحله اول برای عضویت در سهام عدالت در کشور شناسایی شدند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان با بیان این که برخی جاماندگان دارای برگه سهام عدالت هستند اما سود دریافت نمی کنند، افزود: این تعداد شامل یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر هستند و برای عضویت باید در اولویت قرار گیرند.

وی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، بسیجیان فاقد شغل را جزو اولویت های عضویت در سهام عدالت ذکر کرد و اظهار داشت: در جلسات شورای عالی بورس مقرر شد افراد دارای برگه سهام عدالت جزو اولویت ها قرار گیرند.

وی شمار افراد واجد شرایط مرحله اول عضویت در سهام عدالت را چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: کارهای مقدماتی عضویت این افراد انجام و معرفی شدند و در جلسه دو هفته قبل شورای اصل ۴۴ حدود ۲۰ شرکت به سهام عدالت واگذار شد تا از محل سهام آنان به واجدان شرایط واگذار شود.

توکلی ادامه داد: طبق قانون مجلس آمار جاماندگان با آمار سهام عدالت مغایر است و این مسئله در حال رفع شدن است و تمامی افراد شش دهک برای عضویت سهام عدالت معرفی می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور تصریح کرد: پیگیر آن هستیم تا مغایرت های موجود را حل کنیم و جلسه ای با وزیر جدید تعاون برگزار شد و وی وعده رفع مشکلات جاماندگان سهام عدالت را داده است.

کد خبر: ۱۸۲٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha