۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
اجرای ۴ مگا پروژه با رعایت دقیق الزامات زیست محیطی و پدافند غیر عامل در پارس جنوبی
رئیس ایمنی و محیط زیست نفت و گاز پارس:

اجرای ۴ مگا پروژه با رعایت دقیق الزامات زیست محیطی و پدافند غیر عامل در پارس جنوبی

بوشهر- نجومی رئیس ایمنی و محیط زیست نفت و گاز پارس از اجرای ۴ مگا پروژه با رعایت الزامات زیست محیطی و پدافند غیر عامل در پارس جنوبی خبر داد.

علیرضا نجومی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در راستای توسعه فازهای پارس جنوبی نقش اساسی و مهمی دارد و در سال جاری چند پروژه بزرگ در دست اجراست.

وی افزود: رعایت الزامات زیست محیطی و ایمنی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه نفت و گاز پارس در اجرای پروژه‌ها و طرح‌هاست و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس ایمنی و محیط زیست نفت و گاز پارس از اجرای ۴ طرح بزرگ شرکت نفت و گاز پارس در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌ اکنون ۴ مگا پروژه در این مجموعه در دست اجراست که توسعه فاز ۱۱ و همچنین توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی از مهم‌ترین پروژه‌ هاست.

نجومی تصریح کرد: توسعه میدان گازی بلال و احداث بندر سیراف پارس نیز از دیگر پروژه‌های بزرگ و مهم در شرکت نفت و گاز پارس به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در پروژه‌های اجرایی این شرکت، مطالعات پدافند غیر عامل از ابتدای پروژه ها مورد تاکید بوده و اجرایی و عملیاتی شده است.

نجومی بیان کرد: در اجرای طرح توسعه پایانه صادرات نفت خام جاسک نیز تمام الزامات زیست محیطی و ایمنی و موارد پدافند غیر عامل به طور کامل رعایت شده است.

کد خبر: ۱۸۱٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha