۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
وزارت جهاد برای رفع مشکلات دامداری ها و مرغداری ها فکری جدی کند
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

وزارت جهاد برای رفع مشکلات دامداری ها و مرغداری ها فکری جدی کند

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: دامداری های سبک و سنگین و مرغداری ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و متاسفانه جوجه ریزی در مرغداری های حوزه انتخابیه ۶۰ درصد کاهش یافته و این وضعیت اسفبار است.

به گزارش بازار، علی اصغر عنابستانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: جوانان ما بهترین جوانان دنیا هستند و اعتراض آن ها روی چشم ما و مسئولان نظام قرار دارد، اعتراض آن ها را می شنویم و مجلس و دولت با تمام قوا برای پیشبرد منویات نظام مقدس اقدام می کنند تا اصلاحاتی که لازم است در فرآیندهای مختلف کشور صورت بگیرد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس افزود: دشمنان بدانند که تلاش آن ها برای سست کردن پایه های انقلاب راه به جایی نمی برد و ما جوانان و همه مردم ایران تا پای جان پای انقلابشان ایستاده اند.

وی با تبریک به مرتضوی برای کسب رأی اعتماد مجلس و تصدی وزارتخانه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایشان خواست که رسیدگی به مسئله بازنشستگان و معیشت آن ها، توجه جدی به مقوله اشتغال، مردمی سازی اقتصادی و گسترش تعاونی ها را به عنوان اولویت های جدی در دستورکار قرار دهد.

عنابستانی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، تصریح کرد: به نظر می رسد این وزارتخانه به طور کامل در خواب فرو رفته، دامداری های سبک و سنگین و مرغداری ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و متاسفانه جوجه ریزی در مرغداری های حوزه انتخابیه ۶۰ درصد کاهش یافته و این وضعیت اسفبار است و می طلبد در این رابطه فکری جدی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ادامه داد: متاسفانه دامداری های سنگین نمی توانند نهاده ها را تامین کنند در حالی که ما راهکارهای متعددی را برای رفع این مشکل به ساداتی نژاد ارائه کردیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است، در این رابطه می طلبد نسبت به این موضوع اقدامات جدی صورت گیرد و ما انتظار بیشتری از وزیر جهاد کشاورزی داریم.

کد خبر: ۱۸۱٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha