۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

جزئیات دومین محصول جدید ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو تشریح کرد

جزئیات دومین محصول جدید ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در آیین رونمایی از خودرو اقتصادی TF۲۱، از تولید انبوه این خودرو در شهریور سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی خطیبی در این مراسم گفت: سالهاست مردم از کیفیت خودرو راضی نیستند و به همین دلیل برای افزایش رضایت مردم از زمانی که وارد گروه صنعتی ایران خودرو شدم ۲۷۹ طرح ارتقای کیفیت طراحی شد و هم اکنون نیز در تلاش برای افزایش کیفیت خودرو هستیم.
 
وی افزود: از اول خرداد سال ۱۴۰۱ ایران خودرو با تولید خودرو ناقص خداحافظی کرد و صد درصد خروجی تولید خودرو، خودرو کامل خواهد بود که این امر به کاهش نمره منفی از طرف سازمان ملی استاندارد کمک کرد. امروز طبق بررسی‌هایی که شرکت بازرسی کیفیت و خدمات انجام می‌دهد نشان از افزایش کیفیت خودروهای تولیدی است.
 
خطیبی گفت: تعداد متوسط عیوب خودروهای داخلی به نصف سال قبل رسیده و تا پایان امسال بنا داریم که به یک چهارم برسد؛ از این به بعد خودروهای جدید در تراز خودروهای روز جهان خواهند بود و هیچگونه عیبی با استانداردهای ۸۵ گانه نخواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه موتور خودرو تی اف ۲۱، TU۵ خواهد بود، افزود: تولید این خودرو از شهریور سال آینده آغاز و قیمت اقتصادی خواهد داشت.
 
مدیرعامل ایران خودرو گفت: در تلاش هستیم میزان تولید خودروهای داخلی را افزایش دهیم و تاکنون نیز موفق به افزایش تولید بوده ایم به طوری که هم اکنون نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش تولید را تجربه کرده ایم و این میزان افزایش نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha