۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ریزش قیمت توکن «گالا» ادامه خواهد داشت| بررسی فاکتورهایی که ممکن است قیمت را بالا ببرند
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت توکن «گالا» ادامه خواهد داشت| بررسی فاکتورهایی که ممکن است قیمت را بالا ببرند

هر توکن گالا روز سه شنبه با قیمت ۰.۰۳۶ دلار معامله شد که به پایین ترین سطح خود در سال جاری نزدیک بوده و احتمال ریزش بیشتر قیمت این توکن نیز وجود دارد.

به گزارش بازار، با کاهش میزان محبوبیت و کاربران بازی های آنلاین بلاکچینی، قیمت توکن های اکوسیستم این بازی ها همچون گالا و سندباکس نیز طی سال جاری با ریزش مواجه شده است.

هر توکن گالا روز سه شنبه با قیمت ۰.۰۳۶ دلار معامله شد که به پایین ترین سطح خود در سال جاری نزدیک است. به این ترتیب، قیمت این توکن امسال تقریباً ۹۰ درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن به حدود ۲۵۳ میلیون دلار رسیده است.

«گالا گیمز» شرکتی است که توسط یکی از بنیانگذاران زینگا «Zynga» تأسیس شده؛ شرکتی که اخیراً با بیش از ۱۲ میلیارد دلار توسط TTI خریداری شد. این شرکت امیدوار است صنعت بازی های آنلاین را با ادغام آن در صنعت بلاک چین تغییر دهد.

گالا گیمز در حال حاضر عناوین مختلفی از بازی های آنلاین بلاک چینی را در پلتفرم خود دارد که اکثر آنها در حال توسعه هستند. معروفترین آنها شامل بازی هایی چون Spider Tanks، Townstar و Town Crush هستند.

شرکت گالا گیمز همچنین بزرگترین پروژه بلاک چین متمرکز بر بازی در جهان محسوب می شود. با این حال، مانند سایر شرکت های بازی سازی، تعداد کاربران فعال روزانه در سال جاری کاهش یافته و برای اولین بار، قیمت توکن ابزار آن به کاهش خود ادامه می دهد. در عین حال، اکثر مردم پس از قرنطینه های مربوط به کووید به سر کار خود بازگشته اند. گالا در اوج خود بیش از ۱.۵ میلیون کاربر فعال داشته و این در حاالیست که تعداد کاربران آن تا حد زیادی افت کرده اند.

با این حال، دو کاتالیزور اصلی ممکن برای قیمت ارز دیجیتال گالا وجود داشته باشد: اول اینکه بسیاری از عناوین بازی های جدید بلاک چینی آن در حال حاضر در حال توسعه هستند. به این ترتیب، شبکه احتمالاً با راه اندازی این بازی ها، کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد.

دوم اینکه گالا گیمز قرار است بازی Spider Tanks را در ۳۱ اکتبر راه اندازی کند که یکی از بازی های پیشرو در اکوسیستم گالا به حساب می آید. یکی دیگر از کاتالیزورها این است که توسعه دهندگان گالا مشغول کار بر روی زنجیره گالا (Gala Chain) هستند که هزینه های شبکه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پیش بینی قیمت توکن گالا

ریزش قیمت توکن «گالا» ادامه خواهد داشت| بررسی فاکتورهایی که ممکن است قیمت را بالا ببرند

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن گالا طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. در این دوره، گالا به زیر سطح حمایت مهم خود در ۰.۰۴۳ دلار حرکت کرده که همزمان، پایین ترین سطح قیمت تاریخ ۱۳ جولای نیز محسوب می شود. گالا همچنین به زیر میانگین متحرک حجمی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه سقوط کرده است. حجم آن نیز تحت فشار باقی مانده است.

بنابراین، قیمت گالا احتمالاً به کاهش ادامه خواهد داد و فروشندگان سطح حمایت کلیدی بعدی را روی ۰.۰۰۳۰ دلار هدف قرار می دهند. حرکت به بالای نقطه مقاومت در ۰.۰۴ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha