۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
تلاش مدیریت شهری همدان در راستای ایجاد شهری امن برای بانوان
شهردار همدان اعلام کرد:

تلاش مدیریت شهری همدان در راستای ایجاد شهری امن برای بانوان

همدان - شهردار همدان از تلاش مدیریت شهری در راستای ایجاد شهری امن برای بانوان خبر داد و گفت: جانمایی و ایجاد پارک وسیع ویژه بانوان را در اولویت قرار می دهیم.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان ، شهردار همدان و رئیس هیئت های ورزش های همگانی از ورزش های صبحگاهی بانوان واقع در پارک بانوان بازدید کردند.

سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن ارزشمند خواندن حضور فعال بانوان در عرصه فعالیت های زیست محیطی و فرهنگی عنوان کرد: ما اعتقاد داریم فرهنگ زیربنای کشور است و بانوان نقش ویژه‌ای در اصلاح فرهنگ دارند.

وی با تاکید بر حضور فعال بانوان در عرصه مدیریت شهری گفت: بانوان می‌توانند با ارایه دغدغه ها و پیشنهادات خود شهرداری را در اداره شهر یاری کنند.

شهردار همدان به دغدغه‌های امام جمعه شهر همدان در حوزه پارک بانوان اشاره کرد و افزود: جانمایی و ایجاد پارک وسیع ویژه بانوان را در اولویت قرار می دهیم.

سید مسعود حسینی افزود: تلاش داریم شهری امن برای حضور بانوان در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

در ادامه مراسم سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به تعامل ارزنده شهری و هیئت ورزش‌های همگانی در راستای توسعه ورزشهای همگانی گفت: همدان در زمینه ورزش های همگانی رتبه اول و از بین ۱۵۸۶ شهر موفق به کسب مدال برنز شده است که افتخار بزرگی است.

وی افزود: امیدواریم با افزایش تعاملات سازنده بین شهرداری همدان و ه‍ئیت ورزش های همگانی شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

کد خبر: ۱۸۱٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha