۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
۱۰ واحد تولیدی در استان سمنان تملیک شدند
طی سال ۹۸؛

۱۰ واحد تولیدی در استان سمنان تملیک شدند

سمنان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی در سطح استان تملیک شدند که این تملُک‌ها عموماً از سوی بانک‌ها بوده است.

حبیب الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی تملیک شدند، بیان کرد: چهار واحد توسط بانک ملی به تملک درآمد و همچنین سهم بانک صنعت و معدن از این تملک‌ها سه واحد، بانک تجارت دو واحد و بانک ملت نیز یک واحد بوده است.

وی با بیان اینکه باید برای تملک این واحدها در درون استان برنامه مناسبی داشت، تاکید کرد: در سال جهش تولید انتظار این است که روند واگذاری‌ها و تعیین تکلیف واحدهای مذکور که غالباً تولیدی و صنعتی نیز هستند، اقدامی در خور صورت گیرد. 

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه واحد صنعتی تملک شده در استان سمنان می‌بایست برای اشتغال و رونق اقتصادی آزادسازی شوند، ابراز کرد: تملک واحدها به هیچ کس سود نمی‌رساند.

خجسته‌پور هم‌افزایی بانک‌های عامل استان سمنان برای برگشت واحدهای تملیکی را ضروری دانست و تاکید کرد: بانک‌ها همیشه در زمینه همراهی با تولید همکاری خوبی با استان داشته‌اند که امیدواریم در سال‌جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده این همکاری تداوم و حتی افزایش نیز یابد.

کد خبر: ۱۸٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha