۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
وعده تسهیل پرداخت وام‌های خُرد به قطع پرداخت وام‌ها منجر شد!
نماینده مردم آباده در مجلس:

وعده تسهیل پرداخت وام‌های خُرد به قطع پرداخت وام‌ها منجر شد!

زارع، نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس گفت: قرار بود دولت شرایط دریافت وام های خُرد را برای مردم تسهیل کند، اما هم اکنون شاهد توقف پرداخت ها هستیم.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، رحیم زارع، در رابطه توقف پرداخت تسهیلات از سوی برخی بانک‌ها گفـت: متاسفانه تعداد زیادی از بانک‌ها علی رغم تعهدی که به متقاضیان دریافت وام های خُِرد دارند، در مرحله پرداخت تسهیلات، از انجام کار سر باز زدند. بانک‌های مذکور در پاسخ به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که فعلاً جلوی تسهیلات‌ گرفته شده و نمی‌توانیم وام بدهیم، زمان دیگر مراجعه کنید!

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قرار بود دولت شرایط دریافت وام های خُرد را برای مردم تسهیل کرده و حتی مبلغی از وام در بانک‌ها مسدود نشود، اما هم اکنون شاهد توقف پرداخت ها هستیم. بسیاری از مردم برای رفع مشکلاتشان به وام های خرد حدود ۱۰۰ میلیون تومان نیاز دارند و دولت به هر دلیلی نباید اجازه توقف پرداخت تسهیلات را بدهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: بانکها به جای اینکه به دنبال دریافت مطالبات خود از دریافت کنندگان وام های کلان باشد، جلوی وام های ضروری مانند وام ازدواج را بسته است. مردم با مشکلات اقتصادی زیادی رو برو هستند و نباید شرایط را برای آنها سخت‌تر کنیم. از رئیس جمهور، رئیس بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد دارایی درخواست دارم این موضوع را ضمن شفاف سازی کامل برای مردم، پیگیری و حل کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha