۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
ضدعفونی کننده ها ی هوشمند وارد میدان می شوند
در پی همه گیری کرونا ویروس

ضدعفونی کننده ها ی هوشمند وارد میدان می شوند

با همه گیری کووید ۱۹، یکی از مکانهای پر ازدحام و شلوغ فرودگاه ها هستند که باید نسبت به ضدعفونی کردن شان توجه لازم را داشت.

فرحنازسپهری؛ خبرگزاری بازار - به گزارش پسنجرترمینال تودی، در پی همه گیری کووید ۱۹، آژانس هوایی فرودگاه هنگ کنگ، کانال های ضد عفونی، روکش ضد میکروبی و روبات های ضدعفونی خودران را در سراسر فرودگاه مستقر کرده است.

این اولین فرودگاه در جهان است که از امکانات کانال ضد عفونی کننده تمام بدن CleanTech استفاده می کند، جایی که افراد قبل از ورود به یک کانال محصور شده برای روش های ضد عفونی و ضد عفونی ۴۰ ثانیه، دمای بدنشان بررسی می شود.

این درحالی است که سطح داخلی مجهز به یک پوشش ضد میکروبی برای از بین بردن ویروس ها و باکتری های بدن و لباس های با استفاده از فناوری فوتوکاتالیست و نانو است.
استفاده از یک پوشش ضد میکروبی که در مسافران مورد آزمایش قرار می گیرد که یک پوشش نامرئی است که برای ازبین بردن میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها بر روی سطوح لمسی از جمله صندلی ها، اتوبوس ها و پیشخوان ها هم کاربرد دارد.
همچنین ربات هوشمند مجهز به دستگاه ضدعفونی کننده نور ماوراء بنفش و ضدعفونی کننده هوا می باشد و می تواند ظرف مدت ۱۰ دقیقه تا ۹۹.۹۹ درصد باکتری های مجاور را استریل کند.
استیون ییو، معاون خدمات آژانس هوایی فرودگاه هنگ کنگ گفت: خدمات ایمنی و رفاه کارکنان فرودگاه و مسافران همیشه اولویت اول ما است. اگرچه ترافیک هوایی تحت تأثیر این همه گیری قرار گرفته است، اما آژانس هوایی فرودگاه هنگ کنگ از هیچ تلاشی برای اطمینان از اینکه فرودگاه یک محیط ایمن برای همه افراد باشد، دریغ نمی کند. در حالی که ما همچنان به اقدامات جدید برای تقویت و ضد عفونی کردن ادامه می دهیم.  

کد خبر: ۱۸٬۱۰۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha