۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
تقویت ارتباط صنعت و علم از مسیر پارک های علم و فناوری/ جهش تولید در دست فناوران
معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

تقویت ارتباط صنعت و علم از مسیر پارک های علم و فناوری/ جهش تولید در دست فناوران

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر تقویت ارتباط صنعت و علم از مسیر پارک های علم و فناوری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی عصر چهارشنبه در بازدید از پارک علم و فناوری و در جمع مسئولین این پارک اظهار داشت: ارتباط بین صنعت و علم باید از مسیر پارک های علم و فناوری بگذرد که تقویت این ارتباط علاوه بر اهتمام دولت، به جدیت این شرکت های فناور نیز بستگی دارد تا بتوانند بیش از این ها در توسعه پایدار استان نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به شعار سال و تحقق آن به دست فناوران نیز گفت: جهش تولید بدون توجه به فناوران تحقق نمی یابد و می توان توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور به عنوان بازوان توانمند اقتصاد را با نیازسنجی داخلی و خارجی زمینه ساز جهش تولید دانست.

شهدی با بیان اینکه حفظ بازار موجود و نیز بسترسازی تحقق جهش تولید بدون فناوران میسر نمی شود، گفت: حذف فرآیندهای زائد اداری نقش موثری در شکوفایی واحدهای دانش محور و فناوری دارد.

وی افزود: کمک به تامین سرمایه در گردش، کاهش و یا حذف فرآیندهای زائد اداری می تواند در شکوفایی شرکت های فناور بسیار موثر باشد و مدیریت استان برای این منظور برنامه ریزی و آمادگی دارد.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: پارک علم و فناوری نقش موثری در حضور شرکت های مستقر در مجامع ملی و بین المللی داشته و از سویی در تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فن‌آورانه جایگاه ویژه ای دارد.

وی گفت: دوران کرونا می تواند فرصت مساعدی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و فناور جهت تامین نیازهای درمانی و بهداشتی باشد.

کد خبر: ۱۸٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha