۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
سود سهام عدالت چند برابر می شود/ مردم سهام خود را نفروشند
مدیر عامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد:

سود سهام عدالت چند برابر می شود/ مردم سهام خود را نفروشند

یاسوج - مدیر عامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سود سهام عدالت تا چند ماه آینده چند برابر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی عباسی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده و دارایی ۴۰ تا ۵۰میلیون تومانی یک خانواده چهار تا پنج نفره در این مقطع می‌تواند به لحاظ اقتصادی به آن‌ها کمک کند.

وی با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت فریب افراد سودجو را نخورند و سهام خودشان را نفروشند، گفت: افرادی هستند که سعی می‌کنند این سهام را به صورت وکالتی از مشمولان، خریداری کنند و مردم هوشیار بوده و سهم خود را نفروشند و منتظر دستورالعمل بعدی مسئولان باشند.

عباسی تصریح کرد: ۹۰ درصد مردم استان سهام عدالت دارند که ۰.۵ درصد سهام عدالت مردم استان مربوط به فولاد خوزستان بوده که از بزرگترین کارخانه های فولاد در کشور است و دولت در سه سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان سود پرداخت کرده است.

وی افزود: افراد برای انتخاب روش سهام داری مستقیم یا غیر مستقیم مهلت یک ماهه دارند و این امر نیز به این صورت است که در روش مستقیم مدیریت سهام و خرید و فروش آن با خود سهام داران است و در روش غیر مستقیم سهام دار، مالکیت را به شرکت‌های سرمایه گذاری در بورس واگذار می‌کند.

عباسی تاکید کرد: برای انتخاب روش سهام داری نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق فضای مجازی و به صورت رایگان انجام می‌شود و افرادی هم که روش سهام داری خود را انتخاب نکنند در سیستم مربوطه به صورت خودکار روش غیر مستقیم برایشان ثبت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود و مردم مراقب افراد سودجو که به بهانه ثبت نام و یا تعیین روش سهام داری قصد کلاهبرداری دارند، باشند.

کد خبر: ۱۸٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha