۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
۱۰۳ روستای کردستان تحت پوشش شبکه سراسری گاز طبیعی قرار گرفتند
در یک سال اخیر؛

۱۰۳ روستای کردستان تحت پوشش شبکه سراسری گاز طبیعی قرار گرفتند

سنندج – فعله گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰۳ روستای دیگر این استان و دسترسی به گاز طبیعی خبر داد و گفت: میزان تحقق اهداف شرکت در این مدت ۱۱۴ درصد بوده است

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این شرکت با در اختیار داشتن مسئولیت توزیع عادلانه گاز طبیعی در سطح شهرها و روستاها، گفت: ارائه خدمت مطلوب در جای جای استان یکی از اولویت های اصلی این شرکت به شمار می رود.

وی ادامه داد: در دوره یک‌ساله بخش مهمی از فعالیت‌های خود را در مسیر گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی و صنعتی هدایت نموده است و با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان کردستان عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از گازرسانی به ۱۰۳ روستا در یک سال گذشته اشاره کرد و اضافه کرد : در راستای توجه به رفع محرومیت در نقاط دورافتاده و در مسیر توسعه عدالت اجتماعی گازرسانی به روستاهای کردستان در اولویت قرار گرفت.

وی به فعالیت های صورت گرفته در راستای گازرسانی به روستاهای مرزی اشاره کرد و افزود: در همین راستا می توان به گازدار شدن ۴۰ کوخ (روستاهای کوچک) و برنامه ریزی گازرسانی به ۵۸ کوخ در مناطق مرزی شهرستان بانه اشاره کرد.

فعله گری با بیان اینکه همچنان طرح ها و پروژه های دیگری نیز در دست اقدام است، اظهار داشت: در همین مدت برای گازرسانی در سطح شهرها و روستاها ۷۸۲ کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته که میزان تحقق اهداف شرکت ۱۱۴ درصد بوده است .

وی تعداد انشعابات نصب شده را ۱۱ هزار و ۲۶ مورد عنوان کرد و گفت: اهداف این شرکت در نصب علمک ها ۸ هزار و ۲۰۰ عدد بوده که با نصب بیش از ۱۱ هزار علمک عملا ۱۳۴ درصد میزان پیشرفت در این زمینه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستانی با اشاره به اینکه هدف گذاری اشتراک پذیری در یک سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۶۲ مورد بوده است، افزود: میزان اشتراک پذیری در برهه زمانی یک سال ۲۲ هزار و ۷۷۸ مورد بوده که میزان پیشرفت در این شاخص ۱۳۰ درصد بود و این شرکت موفق شده است ۲۲ هزار و ۷۰۰ خانوار را زیر چتر گازرسانی قرار دهد.

وی یکی از موارد مهم و حساس در رمینه نگهداشت تاسیسات و تجهیزات را ایمن سازی ذکر کرد و ادامه داد: شرکت گاز این استان با ایمن‌سازی شبکه توزیع گاز، مقاوم‌سازی ساختمان‌های اداریِ قدیمی و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز مشترکین را در برابر حوادث و بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله، رانش زمین و ... بیمه می‌کند.

فعله گری در پایان اضافه کرد: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی شبکه گاز و جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و دسته بلند کردن شیرهای حوضچه‌ای از دیگر اقدامات شرکت گاز استان کردستان برای تاب آوری تاسیسات و تجهیزات بوده است که این اقدام نیز به خوبی اجرایی و عملیاتی شده است.

کد خبر: ۱۸۰٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha