۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
هزینه ایمپلنت دندان با بیمه (سقف قیمت بیمه ها)

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه (سقف قیمت بیمه ها)

بیمه ایمپلنت دندان یکی از شرایط خوبی است که برای پایین آمدن هزینه ایمپلنت دندان در ایران وجود دارد. در این مطلب در مورد ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت با بیمه صحبت می کنیم.

بازار; گروه صنعت: بیمه ایمپلنت دندان یکی از شرایط خوبی است که برای پایین آمدن هزینه ایمپلنت دندان در ایران وجود دارد. در این مطلب در مورد ایمپلنت دندان و هزینه ایمپلنت با بیمه صحبت می کنیم.

بیمه ایمپلنت دندان یک معجزه محسوب می شود یا واقعا بیمه ایمپلنت در ایران وجود دارد ؟

باید بگوییم بله ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود و هزینه ایمپلنت با بیمه مقرون بصرفه است اما پوشش بیمه ایمپلنت دندان به عواملی بستگی دارد و متفاوت است.

هزینه ایمپلنت با بیمه بر اساس میزان سقف پوشش بیمه شما و شاغل یا بازنشسته بودن و همچنین سن شما متغیر است و برای هرشخصی با توجه به موارد ذکر شده متفاوت است.

ایمپلنت دندان با بیمه بانک ها معمولا بهترین پوشش و بالاترین سقف قیمت ایمپلنت با بیمه را دارد و در این بین بانک تجارت و بانک مرکزی بهترین پوشش دهی بیمه ایملپنت را دارند.

لیست بیمه ایمپلنت دندان بانک ها

تمامی بانک های کشور بیمه ایمپلنت دندان را دارند البته میزان مبلغ تحت پوشش و شرایط هرکدام متفاوت است که باید از بیمه خود شرایط را جویا شوید.

در ادامه نام بیمه بانک ها برای ایمپلنت دندان را شرح می دهیم و شرایط کلی و سقف پوشش هر کدام را می گوییم. با ما همراه باشید.

هزینه بیمه ایمپلنت برای برخی از بانک ها به این شکل است که کل هزینه را پرداخت می کنید و معرفی نامه ای برای بیمه ایمپلنت توسط مطب دندانپزشکی نوشته می شود.

با ارائه معرفی نامه به مرکز بیمه خود می توانید هزینه ای که برای ایمپلنت دندان پوشش می دهند را از بیمه دریافت کنید.

برای برخی دیگر از بانک ها نیز بیمه ایمپلنت به اینصورت است که معرفی نامه خود را قبل از مراجعه به مطب دندانپزشکی از بیمه خود دریافت می کنید و به همراه سقف پوشش قیمت ایمپلنت با بیمه تحویل دندانپزشکی می دهید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه (سقف قیمت بیمه ها)

اما برخی از بیمه ها برای بانک ها نیستند و بیمه شرکت های مختلفی هستند مانند بیمه دانابیمه دی یا بیمه آتیه سازان و ...

در ادامه لیست دیگر بیمه های ایمپلنت دندان را مشاهده کنید.

ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

یکی از بیمه های مطرح و پراستفاده برای درمان های دندانپزشکی و خصوصا ایمپلنت دندان ، بیمه تامین اجتماعی است که افراد زیادی از این بیمه استفاده می کنند.

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی مانند دیگر بیمه ها مناسب و مقرون بصرفه است. سقف هزینه ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی از 3 میلیون تا 15 میلیون تومان است.

توجه داشته باشید که برای استفاده از بیمه ایمپلنت دندان باید از مطب دندانپزشکی که می خواهید مراجعه کنید بپرسید که آیا با بیمه شما قرار داد دارند یا خیر ؟

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه (سقف قیمت بیمه ها)

لیست پوشش سقف قیمت ایمپلنت دندان با بیمه

در این قسمت پوشش قیمت ایمپلنت دندان با بیمه های مختلف را شرح می دهیم از آنجایی که سقف هزینه ایمپلنت دندان با بیمه به عوامل مختلفی بستگی دارد، این قیمت ها ممکن است متفاوت باشد.

اما بطور معمول و کلی سقف پوشش بیمه ها برای ایمپلنت دندان به شرح زیر می باشد:

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر کدام از بیمه ها برای ایمپلنت دندان مقداری را پوشش می دهند که متفاوت است و بر اساس شرایط افراد ممکن است تغییر کند.

برای مشاهده قیمت انواع ایمپلنت دندان مثل ایمپلنت کره ای – ایمپلنت سوئیسی – ایمپلنت آمریکایی و ... به لینک زیر مراجعه کنید.

انواع ایمپلنت

انواع ایمپلنت دندان با قیمت

ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که هرکدام مزیت ها و قیمت های مختلفی را دارند. به عنوان مثال ایمپلنت های سوئیسی اشترومن جزو بهترین ایمپلنت دندان های جهان هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند.

یا ایمپلنت دندان های کره ای که امروزه توان رقابت با بهترین ایمپلنت دندان های موجود در جهان را دارند و با قیمت پایین تری نسبت به رقبای آمریکایی و اروپایی خود عرضه می شوند.

کد خبر: ۱۸۰٬۸۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      8 4
      ممنون از مطلب خوبتون من چون خیلی ایمپلنت داشتم و خیلی راجب یک چیزی تحقیق می کنم، تجربیاتم رو باهاتون در میون میزارم شاید به درد شما هم بخوره قیمت ایمپلنت دندان در تهران در حدود 7.000.000 تومان الی 20.000.000 تومان به ازای هر یک واحد ایمپلنت هستش اما حتما پیش یک متخصص یا یک مرکز خوب برید. همچنین به خاطر مبلغای پایین از برند های بی کیفیت استفاده نکنید . چند جا هم مشاوره برید تا بهترین طرح درمان رو بگیرید.
    • مصطفی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 0
      سلام ممنون از مطلب خوبتون من از طریق مرکز ایمپلنت آیریک و دکتر صادق آقاجری 3 واحد ایمپلنت دندان با پیوند استخوان انجام دادم که با بیه سامان انجام دادن برام و فوق العاده راضیم. محیط عالی و دکتر خوش اخلاق و متخصص باعث شد تا خواهرم رو هم معرفی کنم و ایمپلنت با بیمه انجام دادن باتشکر از شما و مجموعه آیریک