۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادراه تهران - شمال اختصاص یافت
در گفتگو با بازار؛

۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادراه تهران - شمال اختصاص یافت

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به اجرای پروژه های راهسازی در استان گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای آزادراه تهران - شمال اعتبار درنظر گرفته شده است.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که برای پروژه آزادراه تهران - شمال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شورای برنامه ریزی مصوب شده است، افزود: همچنین برای بزرگراه رشت - انزلی - چالوس، کمربندی ساری و باند دوم رودهن - فیروزکوه نیز اعتباراتی درنظر گرفته شده است.

وی با اظهار این که پل پل سفید از جمله گره های ترافیکی استان به شمار می رود، برای ساخت و تعریض این پروژه ۳۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است هرچند اعتبارت تکمیلی بیش از این میزان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به پروژه راه ساری- کیاسر - سمنان اظهار داشت: برای اجرای پروژه محور ساری - تاکام ۴۶ میلیارد تومان و بهسازی محور چالوس - مرزن آباد، کلاردشت و۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

فتح الله پور بهسازی محور هراز را از دیگر پروژه های در دست اقدام ذکر کرد و گفت: برای آزادراه قائمشهر - ساری سهم ۵۰ درصدی برای دولت از محل تهاتر نفت درنظر گرفته شده است و چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سهم دولت در این پروژه است.

کد خبر: ۱۸۰٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha