۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
ساخت ۵۶۰۰ واحد مسکن ملی در مازندران آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

ساخت ۵۶۰۰ واحد مسکن ملی در مازندران آغاز شد

ساری - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای بیش از پنج هزار و ۶۰۰ نفر در استان آغاز شده است.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: این طرح در ۲۳ شهرستان استان در حال اجرا بوده و زمین مورد نیاز برای شروع و ساخت مسکن متقاضیان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در دو مرحله ثبت نام بیش از شش هزار و ۵۸۰ نفر برای خانه دار شدن ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد پنج هزار و ۶۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند و فرایند ساخت مسکن برای آن ها شروع شده است.

وی درباره پرونده مسکن مهر استان نیز گفت: بنا داریم این طرح را تا پایان شهریورماه امسال به سرانجام رسانیم و پرونده آن را ببندیم.

نظری با اشاره به چهاربانده محورهای ارتباطی استان یادآور شد: این طرح در محور کیاکلا - جویبار - بهنمیر به طول ۸.۵ کیلومتر اجرا شد و به زودی به بهره برداری می رسد و تعریض پنج کیلومتر از محور کندوان نیز سال قبل انجام شد و امسال نیز ۱۰ کیلومتر دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، عملیاتی شدن آزادراه ساری - قائمشهر را از مهمترین برنامه ها در سال جاری بیان کرد و گفت: بخشی از مسیر اجرای این طرح تملک شد و با تملک مابقی مسیر نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha