۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری خراسان جنوبی
معاون وزیر میراث فرهنگی:

لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند-معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت های گردشگری چالش هایی دارد، گفت: در حوزه اطلاع رسانی و تقویت زیرساخت های این استان باید تلاش شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر شالبافیان شب جمعه در حاشیه دیدار با فعالان گردشگری فردوس اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری وجود دارد که برخی از آن بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: لزوم تقویت زیر ساخت ها یکی از چالش های در حوزه گردشگری خراسان جنوبی است که برخی از آن با همین پروژه های در دست احداث مرتفع خواهد شد.

شالبافیان گفت: شهرستان فردوس و خراسان جنوبی نیاز به کار در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نسبت یه پتانسیل های گردشگری اش دارد.
وی ادامه داد: سهم خراسان جنوبی به عنوان استانی که دارای آثار ثبت شده جهانی متعدد است از گردشگران خارجی باید افزایش یابد.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: برای افزایش مسافران و گردشگران باید تولید محتواها در زمینه پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری است.
شالبافیان با اشاره به ضرورت اتمام طرح جامع گردشگری خراسان جنوبی یادآور شد: تلاش بر این است که این طرح تا پایان سال تکمیل شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha