۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
صادرات محصولات کارخانه سیمان ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صادرات محصولات کارخانه سیمان ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت

ایلام- مشهدی، معاون کارخانه سیمان ایلام با اشاره به ظرفیت‌های مرزی ایلام برای صادرات، گفت: طی سال جاری صادرات محصولات این کارخانه ۴۰ درصد افزایش یافته است.

داود مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ضمن اظهار اینکه کارخانه سیمان از روزی که شروع به فعالیت کرده است، هدف اصلی آن صادرات سیمان به عراق بوده است، بیان کرد: نزدیکی مرز مهران به بازارهای عراق باعث رونق صادرات سیمان ایلام به عراق به کمترین هزینه حمل و نقل شده است.

وی با اشاره به تولید روانه چهار هزار سیمان در کارخانه سیمان ایلام، اضافه کرد: کارخاه سیکان توانسته با افزایش تولید در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال گذشته صادرات این محصول را ۴۰ درصد افزایش دهد.

مشهدی با اشاره به کیفیت بالای سیمان ایلام، بیان کرد: کسب نشان برتر تولید در کشور از موفقیت‌های بزرگترین کارخانه تولید سیمان در غرب کشور است.

معاون کارخانه سیمان ایلام تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام توانسته علاوه بر نیاز استان نیاز بخشی از نیاز کشور را برطرف و مازاد تولید خود را به کشور عراق صادر کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۳۰ نفر در کارخانه سیمان مشغول به کار هستند، افزود: این کارخانه با دو خط تولید نقش بسزایی در اقتصاد کشور و اشتغال استان ایلام دارد.

وی تصریح کرد: کارخانه سیمان ایلام ۸۰ درصد از مواد اولیه خود را از معادن اطراف خود تامین می‌کند.

کد خبر: ۱۸۰٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha