۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
پیشرفت ۹۵ درصدی بندر صیادی بابلسر| وعده مسئولان ۲۵ ساله شد
در گفتگو با بازار؛

پیشرفت ۹۵ درصدی بندر صیادی بابلسر| وعده مسئولان ۲۵ ساله شد

ساری- قلی پور، مدیرعامل اتحادیه کیلکای مازندران با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی بندر صیادی بابلسر گفت: بندر صیادی بابلسر با گذشت ۲۵ سال هنوز تکمیل نشده است.

مهرداد قلی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۴۵۰ سهامدار و کارگر در اتحادیه کیلکای استان مشغول کار هستند، افزود: در ۱۲۰ مترمربع اسکله ایجاد شده بابلسر هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است.

وی با عنوان این که همیشه دو تا ساه ماه برای حفظ ذخایر کیلکا صید تعطیل می شود، گفت: هرچند محدودیتی برای صید نداریم اما برای حفظ ذخایر سه تا چهار ماه صید تعطیل می شود.

وی شمار بازدیدکنندگان از رودخانه بابلرود را سالانه میلیون ها نفر ذکر کرد و گفت: بندر صیادی در حاشیه این رودخانه در دست ساخت است و ۲۵ سال منتظر تکمیل آن هستیم تا بتوانیم وارد حوضچه شویم.

قلی پور پیشرفت فیزیکی بندر صیادی بابلسر را ۹۵ درصد ذکر کرد و گفت: به دلیل آن که پیمانکار از سازمان شیلات طلب دارد هنوز این طرح را کامل نکرده است.

مدیرعامل اتحادیه کیلکای مازندران یادآور شد: به دلیل لایروبی نشدن اساسی رودخانه بابلرود، بستر و مسیل رودخانه بسته شده است و با چالش اساسی روبرو هستیم و وضعیت این رودخانه بحرانی شده است.

وی با اظهار این که به دلیل بسته بودن مصب رودخانه بابلرود نتوانستیم فصل صید کیلکا را آغاز کنیم، افزود: این درحالی است که محصولات تولید شده برای تامین پروتئینی روانه بازار می شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha