۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
حمایت‌های فنی و مهندسی بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود
وزیر جهاد کشاورزی:

حمایت‌های فنی و مهندسی بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حمایت‌هایی را که در کمک‌های فنی و اعتباری و یارانه‌ای توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شد از این به بعد بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود.

به گزارش بازار، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در خصوص ابلاغ سند الگوی کشت، گفت: با اهتمامی که مجموعه‌ها و بخش‌های مرتبط انجام دادند سند الگوی کشت روز گذشته به استان‌های کشور ابلاغ شد و امیدواریم بتوانیم حرکت بسیار خوبی را در کشور آغاز کنیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه الگوی کشت یک اقدام فرا قوه‌ای است که بخش‌های مختلفی دارد و نیازمند عزم ملی می‌باشد، ادامه داد: الگوی کشت یک سند ملی برای امنیت غذایی محسوب می‌شود و همه باید همکاری کنند.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه در جلسه شورای آب نیز که با حضور رئیس جمهور برگزار شد الگوی کشت طرح و تصویب شد، عنوان کرد: مقرر شده الزامات اجرای سند الگوی کشت در کارگروه الگوی کشت که با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود و ساختار آن در نشست امروز تصویب شد رسمی شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با موافقت وزیر نیرو امروز اعمال و انجام بخشودگی آب بهاء و برق بهاء آغاز می‌شود، تصریح کرد: حمایت‌هایی را که در کمک‌های فنی و اعتباری و یارانه‌ای توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شد از این به بعد بر اساس الگوی کشت پیش برده می‌شود. امیدواریم این موضوع به تامین پایدار امنیت غذایی و افزایش معیشت کشاورزان کمک کند.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha