۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
محصول جدید شیائومی به نام Redmi K۶۰ به همراه شارژر ۱۲۰ واتی و صفحه نمایش ۲K!
یک وبلاگ چینی خبر داد؛

محصول جدید شیائومی به نام Redmi K۶۰ به همراه شارژر ۱۲۰ واتی و صفحه نمایش ۲K!

وبلاگ چینی معروف دیجیتال چت استیشن با انتشار نخستین مشخصات فنی محصول جدید شیائومی به نام K۶۰، از قرار دادن شارژر ۱۰۰ واتی و تعبیه صفحه نمایش با کیفیت ۲K برای این محصول خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت شیائومی که چند سالی است در بازار تلفن های همراه طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کرده، اکنون در نظر دارد محصول جدید خود از سری پر طرفدار و محبوب رِدمی (Redmi) با نام K۶۰ را روانه بازار کند.

بر اساس اطلاعات موجود از این محصول جدید شیائومی، قرار است K۶۰ با پردازشگرهای نسل هشتم اسنپ دراگون شرکت کوآلکام و البته با دو نوع شارژر روانه بازار شود. شیائومی دو شارژر ۶۷ واتی با سیم و ۳۰ واتی بی سیم را برای این گوشی در نظر گرفته و البته خرید شارژر با سیم ۱۲۰ واتی بسیار قدرتمند اولیه این شرکت نیز برای K۶۰ امکانپذیر است.

اما ویژگی دیگر این گوشی قدرتمند، صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن است که به گفته شیائومی، از کیفیت ۲K برخوردار خواهد بود.

بنا بر ادعای وبلاگ چینی دیجیتال چت استیشن، این مدل قرار است پس از ارائه به بازار، جایگزین مدل فعلی k۵۰ شود. ماژول اصلی دوربین محصول جدید شیائومی نیز ۵۰ مگا پیکسل قدرت خواهد داشت و حسگر اثر انگشت آن نیز روی صفحه نمایش آن تعبیه خواهد شد.

این در حالیست که شرکت شیائومی تاکنون واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده و لذا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول در دست نیست. اما وب لاگ چت استیشن با انتشار متنی در خصوص این محصول مدعی شده که اگر خواهان مالکیت یک «جزیره هوشمند» هستید، بهتر است بررسی و خرید این محصول را از دست ندهید!

کد خبر: ۱۸۰٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha