۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
عرضه گلکسی S۲۳ به بازار از اوایل سال ۲۰۲۳ + مشخصات فنی
توسط وب سایت های خبری فاش شد؛

عرضه گلکسی S۲۳ به بازار از اوایل سال ۲۰۲۳ + مشخصات فنی

وب سایت های مطلع چینی از تصمیم شرکت سامسونگ برای آغاز تولید گوشی جدید خود یعنی گلکسی S۲۴ از اوایل سال آینده میلادی خبر دادند که قرار است در سه نسخه ساده، پلاس و اولترا راهی بازار شوند.

به گزارش بازار، وب سایت های مطلع چینی از تصمیم شرکت سامسونگ برای آغاز تولید گوشی جدید خود یعنی گلکسی S۲۴ از اوایل سال آینده میلادی خبر دادند که قرار است در سه نسخه ساده، پلاس و اولترا راهی بازار شوند.

اگرچه هنوز مشخصات دقیق این محصول جدید سامسونگ از سوی شرکت کره ای سازنده آن منتشر نشده، اما برخی وب سایت های چین به ذکر برخی از مشخصات فنی درز شده آن به بیرون خبر داده و اعلام کرد که این محصول جدید سامسونگ از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و در حقیقت، گوشی جدید سامسونگ قرار است با برخی تغییرات اندک، جایگزین بردار بزرگتر خود یعنی گلکسی S۲۲ شود که هم اکنون در بازار موجود است.

گفته می شود S۲۳ نیز درست مانند S۲۲ از یک صفحه نمایش اچ دی پلاس ۶.۱ اینچی بهره خواهد برد و از شارژر ۲۵ واتی فست شارژ نیز پشتیبانی خواهد کرد. به جز موارد مربوط به باتری و کمی طراحی ظاهری، محصول جدید سامسونگ قرار نیست تغییرات بیشتری نسبت به مدل S۲۲ را برای مشتریان این برند کره ای به ارمغان آورد.

گفته می شود این محصول قرار است بین ماه های ژانویه تا فوریه سال آینده میلادی در سه رنگ بژ، مشکی و صورتی روشن به بازار عرضه شود.

همچنین دو نسخه دیگر S۲۳ نیز با باتری های قوی تر ۴۹۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه خواهند شد. در خصوص ماژول دوربین نیز باید گفت که قرار نیست تفاوتی به نسبت S۲۲ در مدل جدید سامسونگ دیده شود و مدل جدید نیز از دو دوربین اصلی و سلفی با قدرت ۲۰۰ و ۱۲ مگاپیکسل راهی بازار خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha