۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
بنگاه‌های اقتصادی در آبادان و خرمشهر برای بهبود زیرساخت‌های منطقه اقدام کنند
رییس کمیسون عمران مجلس:

بنگاه‌های اقتصادی در آبادان و خرمشهر برای بهبود زیرساخت‌های منطقه اقدام کنند

رییس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بنگاه‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر مسئولیت اجتماعی خود را در قبال این دو شهرستان انجام دهند تا وضعیت معابر، فاضلاب و اماکن ورزشی این منطقه تغییر کند.

به گزارش بازار، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مراسم عملیات اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: حدود ۲۰۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام عمرانی در کشور وجود دارد که عملیات اجرایی آنها آغاز شده و هنوز به سرانجام نرسیده‌اند.

نماینده جهرم و خفر و عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از این طرح‌ها را باید به بخش خصوصی واگذار کنیم و بخش دیگر را نیز باید از طریق تهاتر نفت با پیمانکاران واجد شرایط واگذار کنیم و یا از طریق ماده ۵۶ تسهیلات بانکی تکلیف طرح‌های نیمه تمام را روشن کنیم.

رضایی کوچی گفت: لایحه مشارکت عمومی خصوصی برای واگذاری طرح‌های عمرانی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است تا اطمینان خاطری به سرمایه گذاران برای بازگشت سرمایه خود در طرح‌های نیمه تمام داده شود.

وی افزود:بنگاه‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر مسوولیت اجتماعی خود را در قبال این ۲ شهرستان انجام دهند.

رییس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم بنگاه‌های اقتصادی کمک کنند تا وضعیت شهری در آبادان و خرمشهردر بحث معابر، فاضلاب و اماکن ورزشی تغییر کند. شبکه آب آشامیدنی آبادان و خرمشهر نیز فرسوده بوده و اگر قرار است خیابان‌های این ۲ شهر بهسازی شوند اول باید شبکه آب بهسازی شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha