۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
پیش بینی ۳۰ هزار بازدید از هفتمین نمایشگاه ایران فارما
بازار خبر می دهد

پیش بینی ۳۰ هزار بازدید از هفتمین نمایشگاه ایران فارما

هفتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» با هدف معرفی توانمندی های شرکت های دارویی داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

بازار؛ گروه صنعت: هفتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته «ایران فارما» با هدف معرفی توانمندی های شرکت های دارویی داخلی و خارجی به مدت سه روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ مهر ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

این رویداد دارویی که عنوان بزرگترین نمایشگاه حوزه دارو را از نظر وسعت و شرکت کننده ها در خاورمیانه را به خود اختصاص می دهد با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت دارویی داخلی و ۱۶۰ شرکت تولیدکننده دارویی خارجی به صورت مستقیم و غیر مستقیم آغاز به کار کرده است.

همچنین در این نمایشگاه ۴۰ کشور دنیا حضور دارد و ۲۰ سفیر خارجی برای حضور در رویدادهای داخل نمایشگاه دعوت شده اند. بر این اساس برآورد شده که طی این سه روز نزدیک به ۳۰ هزار نفر بازدید کننده که بیشتر داروساز و پزشک هستند در این رویداد حاضر شوند و نسبت به آخرین دستاوردهای دارویی کشور اطلاع یابند.

گفتنی است هدف از برگزاری این رویداد دارویی، ضمن بررسی چالش‌ ها، موانع و ظرفیت های صنعت داروی کشور، معرفی توانمندی های شرکت های دارویی داخلی و خارجی به همراه آخرین دستاورد ها است. همچنین در این رویداد گروه های دارویی بزرگ همچون گروه دارویی برکت به همراه شرکت های تابعه آن حضور یافته اند و به معرفی آخرین دستاوردها می پردازند.

کد خبر: ۱۸۰٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha