۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
۳ کمیته در حال بررسی میزان افزایش حقوق‌ها هستند
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

۳ کمیته در حال بررسی میزان افزایش حقوق‌ها هستند

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، ­شاغلین و منابع در حال بررسی برای افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: این لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلین همه شامل این لایحه هستند. کار باید کار پخته‌ای باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

وی افزود: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلین و منابع تشکیل شد. کمیته‌ی منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تامین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: آنچه که در بیرون گفته شد حق مطلب نبود. بحث نهصد هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلین خواهیم داشت. بازنشستگان هم بحث نهصد هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده پراکنده گویی و جزئی گویی است.

وی گفت: اول باید کمیته هابررسی کنند و میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتما بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها بصورت جداگانه همه‌ی این موارد را باید بررسی کنند.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha