۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
ضرر وفتخار از واگذاری سهام تاید واتر خاورمیانه
بازار خبر داد؛

ضرر وفتخار از واگذاری سهام تاید واتر خاورمیانه

۷۰ میلیون سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه توسط شرکت سرمایه گذاری افتخار به شرکت همگروه خط دریابندر واگذار شده و زیانی ۱۵ میلیارد تومانی برایش به همراه آورده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری افتخار با نماد وفتخار تعداد ۷۰ میلیون سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه را به شرکت خط دریابند به مبلغ ۳۳.۵ میلیارد تومان واگذار کرد. ارزش دفتری دارایی های مورد معامله ۴۹ میلیارد تومان بوده و در مقایسه با کل دارایی های شرکت ۲۸ درصد از دارایی را شامل می شود. ۷۰ میلیون سهم شرکت تایدواتر خاورمیانه معادل ۰.۹۹ درصد سهام کل شرکت بوده که به شرکت هم گروه خط دریابندر واگذار شده است و واگذاری آن زیانی ۱۵ میلیارد تومانی برای شرکت افتخار بوده است.

خریدار شرکت کشتیرانی و دریایی خط دریابندر با نماد حبندر در بازار پایه زرد فرابورس قرار دارد. موضوع فعالیت شرکت مذکور؛ انجام هرگونه خدمات دریایی دریایی و نمایندگی کشتیرانی داخلی و خارجی، حمل و نقل دریایی بار و مسافر، هیدروگرافی و لایروبی، تجسس و نجات، سالویج، غواصی، اطفاء حریق در دریا، پیشگیری و مبارزه با آلودگی آب دریا، عملیات راهنمایی کشتیها و امور یدک کشی، سوخت و آبرسانی و تدارکات به کشتیها، حمل سوخت و آب برای جزایر است.

کد خبر: ۱۷۹٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha