۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
تاکید فائو بر همکاری با ایران جهت افزایش تاب آوری بخش کشاورزی

تاکید فائو بر همکاری با ایران جهت افزایش تاب آوری بخش کشاورزی

در دیدار سرپرست سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور با مدیر کل سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد بر ادامه همکاری و حمایت فائو از فرآیند سیستم کشاورزی در جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

به گزارش بازار، در این دیدار که در سفر عباسعلی نوبخت سرپرست سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور به رم برای شرکت در اجلاس کمیته جنگلداری فائو برگزار شد دو طرف بر همکاری برای تسریع سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات برای افزایش تاب‌آوری بخش کشاورزی ایران در برابر طوفان‌های ماسه و گرد و غبار تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، نوبخت و چو دونگ یو در این گفتگوها همچنین تداوم تلاش‌ها برای مدیریت چالش‌های ناشی از طوفان‌های ماسه و گرد و غبار از طریق همکاری‌های منطقه‌ای و رویکردهای مبتنی بر تبادل دانش، داده‌ها و ارائه بهترین شیوه‌ها را خواستار شدند.

سرپرست سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور دراین دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مستمر فائو از بخش کشاورزی و منابع‌طبیعی ایران، چکیده‌ای از تلاش‌های جاری و مستمر ج. ا. ایران در راستای پیشبرد و اعمال جنگلداری تاب‌آور در برابر تغییرات اقلیمی و برنامه‌های مدیریت آب پایدار به عنوان بخشی از سیستم کلی مدیریت جنگل‌های کشور ایران را ارائه نمود.

نشست کمیته جنگلداری فائو (COFO۲۶) از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵ مهر ماه سال جاری در مقر فائو در رم برگزار شد.

کد خبر: ۱۷۹٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha