۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
فرار ۱۳ سرمایه گذار خارجی از گلستان | عمر کوتاه استانداری ها باعث این اتفاق است
نماینده مردم گنبدکاووس:

فرار ۱۳ سرمایه گذار خارجی از گلستان | عمر کوتاه استانداری ها باعث این اتفاق است

گرگان- شادمهر، نماینده مردم گنبدکاووس با بیان این نکته که در یک دهه گذشته ۱۳ سرمایه گذار از استان فرار کردند، گفت: وجود سرعت گیرهای بسیار و عمر کوتاه استانداری ها باعث این اتفاق شده است.

امان قلیچ شادمهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:در ۱۰ سال گذشته ۱۵ سرمایه گذار خارجی در گلستان حاضر شدند که تنها دو مورد به نتیجه رسید و ۱۳ سرمایه گذار فرار کردند که عامل این اتفاق مانع تراشی ها بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود سرعت گیرهای بسیار و عمر کوتاه دو و نیم ساله استانداری ها باعث شده که سرمایه گذاری های بزرگ در گلستان انجام نشود.

وی با بیان اینکه گلستان با وجود جوان بودن و موهبت های خدادادی که دارد نتوانسته سرمایه گذار خارجی جذب کند، افزود: متاسفانه در گلستان یک صنعت مادر وجود ندارد و همین باعث شده ۱۰۰ هزار نفر جویای کار در ترکیه و تهران داشته باشیم.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه وجود نیروی جوان در گلستان به عنوان شاخص های برتر است، تصریح کرد: ایجاد یک واحد خط مونتاژ خودرو می تواند برای استان گلستان تحول ایجاد کند.

شادمهر ادامه داد: با توجه به جمعیت۲۰۰ میلیون نفری در کشورهای همسایه، گلستان می تواند در ایجاد واحدهای فولادی اقداماتی انجام دهد.

وی از شهرستان گنبدکاووس به عنوان مکانی با ظرفیت های مناسب یاد کرد و گفت: این شهرستان توانایی جانمایی برای احداث دومین شهرک صنعتی را دارد.

کد خبر: ۱۷۹٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha