۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
افزایش ۷۰ درصدی ارزش دلاری کالاهای صادراتی از استان همدان
امسال محقق شد؛

افزایش ۷۰ درصدی ارزش دلاری کالاهای صادراتی از استان همدان

همدان - مدیرکل گمرک استان همدان گفت: صادرات کالاها از استان همدان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد از نظر ارزش دلاری و بیش از ۱۰۰ درصد از نظر ارزش ریالی افزایش داشته است.

به گزارش بازار؛ جواد محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۷ میلیون کیلوگرم کالا به ارزش بالغ بر ۵۴ میلیون دلار و از نظر ریالی حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال صادرات داشته‌ایم، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد از نظر ارزش دلاری و بیش از ۱۰۰ درصد ارزش ریالی آن افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه محصولات و کالاهای صادراتی از گمرک استان ۸۰ نوع گزارش شده است، عنوان کرد: از عمده کالاهای صادراتی می‌توان به فروسیلیس دانه‌بندی، انواع کشمش، میلگرد آجدار، وازلین، الکتروموتور صنعتی تکفاز، سیم آلومینیوم بدون روکش، واتر پمپ کولر آبی، سیمان سفید، موتور کولر آبی، انواع شور و ترشیجات، پودر شیرخشک بدون چربی و چینی آلات بهداشتی اشاره کرد.

مدیرکل گمرک استان همدان یادآور شد: این کالاها به ۲۵ کشور دنیا صادر شده به طوری که عمده مقصدهای صادراتی عراق ، ترکیه، پاکستان، روسیه، بلغارستان، هلند، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و بلژیک بوده است.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha