۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
صادرات پایدار محصولات پروتئینی به شرط تاییدیه سلامت
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد

صادرات پایدار محصولات پروتئینی به شرط تاییدیه سلامت

وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد امروز (شنبه) در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشک و آغاز هفته دامپزشکی، وضعیت دامپزشکی کشور را مطلوب خواند و افزود: با این وجود هیچ وقت به وضعیت موجود نباید راضی بود و باید شاهد ارتقای دامپزشکی کشور باشیم.

وی افزود: مردم به دامپزشکان و خدمات آنها اطمینان دارند که این امر سرمایه بزرگی برای کشور به حساب می‌آید به طوری که با خیال راحت محصولات پروتئینی که در کشور عرضه می‌شود را مصرف می‌کنند.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: نگاه ما این است که فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به بخش خصوصی واگذار شود و از آن حمایت می‌کنیم به طوری که اکنون مسیر برای تحقق آن باز است.

ساداتی نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی خود را به حمایت از دامپزشکان موظف می‌داند تا غذای سالم، باکیفیت و ارزان بر اساس دستور رییس جمهوری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای صادرات پایدار مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ تایید ایمنی سلامت آنها مورد توجه است که این امر نقش مهم سازمان دامپزشکی را در حوزه صادرات این محصولات را نیز نشان می‌دهد.

ساداتی نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه دامپزشکان امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند باید رسیدگی بیشتری به آنها وجود داشته باشد در حال تلاش هستیم که این دغدغه و مطالبه دامپزشکان و سایر کارمندان وزارت جهاد کشاورزی مورد توجه قرار گیرد که نظر دولت نیز در این ارتباط مثبت است.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha