۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
یک میلیون خانوار از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند
مدیرعامل آسیاتک:

یک میلیون خانوار از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند

چالوس- یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک گفت: یک میلیون خانوار با اجرای پروژه فیبرنوری از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

محمدعلی یوسفی زاده در حاشیه اجرای پروژه فیبر نوری در شهر چالوس با اظهار این که دسترسی به شبکه های ارتباطی جهانی و ملی اطلاعات با آخرین تکنولوژی روز دنیا در نوشهر وچالوس رقم می خورد، افزود: این پروژه کمک می کند، تمامی شهروندان دسترسی پرسرعت و کم دغدغه ای به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

وی با اظهار این که مراحل اصلی وزیربنایی شبکه ملی اطلاعات اجرایی شده است، گفت: با استفاده از بخش خصوصی، پروژه فیبر نوروی اجرایی شده است زیرا نیازمند آن هستیم که در ارتباطات تغییراتی داشته باشد.

یوسفی زاده ادمه داد: رویکرد آسیاتک توسعه ارتباطات به شمار می رود و دارای چندصدهزار سهامدار است و اهداف خود را پیش می برد و طرح فیبر نوری و توسعه اپراتوری خدمات مالیات خرد از کلان پروژه های این شرکت به شمار می رود.

مدیرعامل آسیاتک یادآور شد: استفاده از تکنولوژی باید به موقع در سبد خانوار ایجاد شود ولی متاسفانه در کشور توسعه به صورت موازی کاری انجام می شود و نیاز است تا در زمینه سرمایه گذاری دیتاها، به صورت جزیره ای اقدام نشود.

وی با بیان این تفاهمنامه ای با وزارت ارتباطات منعقد شد، گفت: در قالب این تفاهمنامه یک میلیون خانوار توسط این شرکت از پروژه اینترنت سرعت برخوردار می شوند و استان مازندران مشمول این طرح قرار می گیرد.

وی هوشمندسازی را نیاز اساسی شهرها و استان ذکر کرد و گفت: طی شش ماه سرویس کامل و پایدار فیبر نوری در چالوس ارائه و به ۳۵ هزار خانوار اینترنت پرسرعت داده و برای این طرح ۴۵ میلیارد تومان در شهر چالوس سرمایه گذاری می شود.

یوسفی زاده یادآور شد: با اجرای طرح سرعت اینترنت تا ۱۰۰ برابر وضعیت کنونی ارتقاء می یابد و حداقل سرعت آن ۱۰۰ مگ برثانیه است.

کد خبر: ۱۷۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha