۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
آزمون استخدامی تامین اجتماعی با شرکت ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد

آزمون استخدامی تامین اجتماعی با شرکت ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد

دو آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب نیروهای موردنیاز واحدهای مختلف ستادی و اجرایی این سازمان در سطوح کارشناسی و غیرکارشناسی (شرکتی)، امروز با شرکت نزدیک به ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تامین اجتماعی، آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۳۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی، طبق اطلاع‌رسانی قبلی صبح امروز – جمعه پانزدهم مهر ماه- با حضور ۴۶ هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی، به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

لحاظ کردن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وشرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.

براساس این گزارش، همزمان با برگزاری آزمون استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تأمین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیرکارشناسی نیز صبح امروز با شرکت ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر از مراکز برگزاری آزمون استخدامی این سازمان و گفت‌وگو با تعدادی از شرکت‌کنندگان در این آزمون، از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این آزمون قرار گرفت.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha