۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
تشکیل ۸۱ پرونده قضایی برای متخلفان توزیع فرآورده‌های خام دامی
کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی اصفهان خبر داد؛

تشکیل ۸۱ پرونده قضایی برای متخلفان توزیع فرآورده‌های خام دامی

اصفهان - یوسفیان، کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی اصفهان گفت: ۸۱ پرونده قضایی برای متخلفان فرآورده های دامی در شهرستان اصفهان تشکیل شده است.

مجید یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه از واحدهای تولید و بسته بندی فرآورده های دامی به صورت منظم بازرسی می شود، اظهار داشت: با متخلفان در این حوزه طبق قانون برخورد می شود.

وی با بیان اینکه در این بازرسی های مقداری محصولات خام کشف شدند، ابراز داشت: این مواد از نظر سلامتی مورد تایید نشدند که همه آنها معدوم شدند، ضمن اینکه عرضه این محصولات به اقتصاد کشور ضربه می زند.

کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی اصفهان با اشاره به اینکه برای متخلفان تاکنون ۸۱ پرونده قضایی تشکیل شده است، تصریح کرد: این بازرسی ها به صورت شبانه روزی تخت نظارت سازمان دامپزشکی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان اصفهان بیش از شش هزار مرکز پرورش دام، طیور و کشتارگاه وجود دارد، گفت: همچنین در سطح استان اصفهان ۸۰ مرکز بسته بندی فعال مشغول به کار و فعالیت هستند.

یوسفیان با اشاره به اینکه دامپزشکان تمام فرآیندهای کاری و بهداشتی در این مراکز را کنترل می کنند، افزود: دامپزشکان وظیفه تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های دام و طیور را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ بیماری عفونی در دام و طیور وجود دارد، تاکید کرد: از این تعداد ۸۰۰ بیماری از حیوان به انسان ممکن است منتقل شود.

کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی اصفهان تاکید کرد: از هم استانی های عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تولید و توزیع فرآورده های خام دامی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ گزارش دهند.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha