۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
پرداخت ۶۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۶۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی بوشهر

بوشهر- باستین، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۶۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان بویژه در حوزه صنعت از اولویت‌های استان بوشهر است و با وجود مشکلات مالی و اعتباری، اقدامات لازم برای رونق تولید انجام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت از راهکارهای اولیه برای تامین سرمایه در گردش واحدهای راکد و نیمه راکد است و در نیمه نخست امسال در این راستا اقداماتی انجام شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان بوشهر پرداخت و این واحدها از حالت رکود خارج شده‌اند.

باستین تصریح کرد: همچنین ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش نیز به واحدهای تولیدی در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی و صمت پرداخت و ۴۵ واحد از رکود خارج شده است.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات به واحدهای دام و طیور نیز با شتاب خوبی انجام شده و ۵۰ واحد تولیدی در بخش طیور و ۲۵۰ واحد در بخش دامداری در مجموع بیش از ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

باستین افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد در استان بوشهر دارد و در نیمه دوم امسال نیز این روند با شتاب خوبی در راستای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع آنها تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۱۷۹٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha