۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
طلب ۱۲ میلیارد تومانی پرتقال فروشان مازندران از دولت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

طلب ۱۲ میلیارد تومانی پرتقال فروشان مازندران از دولت

ساری- شعبانی، مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران میزان طلب باغداران از دولت بابت فروش مرکبات تنظیم بازار شب عید را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هنوز این طلب پرداخت نشده است.

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همچنان ۱۲ میلیارد تومان بابت تامین و فروش مرکبات تنظیم بازار شب عید از دولت طلب داریم، گفت: در حوزه برنامه ریزی محصولات کشاورزی از جمله مرکبات عقب هستیم.

وی با اظهار این که در حال تولید میوه ای هستیم که حجم آن در استان سه میلیون تن و در کشور پنج میلیون تن است، افزود: مدیریت زنجیره آن نیازمند برنامه ریزی دقیق، منظم و پایدار است.

وی با اشاره به این که در زمینه تامین نقدینگی برای سورتینگ داران و صادرکنندگان برنامه ای نداریم، افزود: سال ها دنبال سرمایه درگردش هستیم و بانک ها نیز حالت انقباضی گرفتند و درخواست تجار را نپذیرفتند.

شعبانی کمبود نقدینگی را در بروز مشکل برای مدیریت بازار موثر دانست و گفت: اگر تلاش کنیم تا وضعیت صادرات را ارتقاء دهیم و برنامه های آن را اجرا کنیم، آینده ای روشن برای باغداری متصور خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه باغداران تصریح کرد: همچنین باغداران و کشاورزان درصدد و تلاش هستند تا محصول را با قیمت بالاتری نسبت به سال قبل بفروشند و باید دراین زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۷۹٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha