۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
بخشودگی جرائم مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی سبب اشتغالزایی می‌شود
مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند:

بخشودگی جرائم مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی سبب اشتغالزایی می‌شود

خرمشهر - مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بخشودگی جرائم مالیاتی و جرائم بیمه تامین اجتماعی باعث می‌شود که واحدهای تولیدی و صنعتی با صرف هزینه‌های کمتر نسبت به پرداخت حق بیمه، اشتغالزایی بیشتری را نیز ایجاد کنند.

رضا صلبوخی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از بخشنامه‌های دولت که می‌تواند به صنایع کمک کند بخشودگی جرائم مالیاتی و جرائم بیمه تامین اجتماعی است.

وی افزود: پیشنهادی برای مجموعه بخشنامه‌ها و مخصوصا سازمان تامین اجتماعی دارم؛ دولت از واحدهای صنعتی که اشتغالزایی خوبی داشته‌اند درصد پرداخت هزینه‌ای بیمه‌ای را برای کارفرماهای واحد تولیدی کاهش بدهد.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند در همین خصوص توضیح داد: این اقدام می‌تواند مشوقی برای واحدهای تولیدی و صنعتی باشد تا از این طریق بتوانند با صرف هزینه‌های کمتر نسبت به پرداخت حق بیمه اشتغالزایی بیشتری را نیز ایجاد کنند.

صلبوخی با اشاره به ضرورت انجام بازاریابی اصولی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که باعث رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جهش تولید می‌شود برگزاری نمایشگاه و همایش است که طی سال‌های اخیر برگزار شده است.

کد خبر: ۱۷٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha