۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
 اخذ سند تک برگ برای ۱۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی کاشان
رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان خبر داد؛

اخذ سند تک برگ برای ۱۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی کاشان

اصفهان - آراسته، رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: برای یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان سند تک برگ اخذ شد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات و معضلات موجود در شهرهای مختلف کشور زمین خواری است، اظهار داشت: برای مبارزه با زمین خواری اولین گام اجرای حدنگاری اراضی دولتی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود با اجرای قانون کاداستر حل می شود، ابراز داشت: با سنددار شدن اراضی دولتی بسیاری از اختلافات موجود بین دولت و مردم مرتفع می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه سند تک برگی به نام دولت باعث کاهش سودجویی از اراضی ملی می شود، تصریح کرد: با صدور سندهای تک برگی سواستفاده از اسنادی که ابهام دارند هم به حداقل مقدار ممکن می رسد.

وی با اشاره به اینکه برای یک هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی دولتی کاشان سند تک برگ اخذ شده است، گفت: این اسناد به نام دولت و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

آراسته با اشاره به اینکه ۸۰۰ هکتار از این اراضی پیشتر دارای سند دفترچه ای بودند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده است اسناد به سند تک برگ تبدیل شدند.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان و هموطنان عزیز توصیه می کنیم قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام های لازم از ادارات و دستگاه های مربوطه اخذ شود، تاکید کرد: اداره راه و شهرسازی با هر گونه تعدی به اراضی دولتی به شدت مقابله می کند و با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم را بر علیه افرادی که اراضی دولتی را به نفع خود مصادره می کنند، انجام می دهد.

کد خبر: ۱۷۹٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha