۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
۲۴۶۵ طرح در بخش اشتغال روستایی بوشهر اجرا شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

۲۴۶۵ طرح در بخش اشتغال روستایی بوشهر اجرا شد

بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اجرای دو هزار و ۴۶۵ طرح در بخش اشتغال روستایی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید رضا پناه بعد از ظهر سه‌شنبه در کارگروه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته ۲۵۵ میلیارد تومان در بخش اشتغال روستایی این استان پرداخت شد.

وی بیان کرد: زمینه اشتغال چهار هزار و ۳۰۱ نفر در استان بوشهر با اجرای طرح‌های اشتغال روستایی فراهم شد.

پناه با بیان اینکه در زمینه مشاغل خانگی ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب و پرداخت شده است، اضافه کرد: سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش اشتغال خانگی اعتبار به استان بوشهر اختصاص یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: با جذب این میزان اعتبار زمینه اجرای ۳۸۱ طرح اشتغال خانگی و ۷۰۰ فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد شده‌ است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی کوچک و زودبازده گامی مؤثر برای رسیدن به جهش تولید به شمار می‌روند افزود: امروز نگاه دولت برای رسیدن به اشتغال زود بازده به سمت واحدهای کوچک است و سرمایه‌گذاران به عنوان پیشرانان حوزه اقتصادی باید تقویت و در این مسیر هدایت شوند.

پناه تاکید کرد: با توجه به اینکه اقتصاد برخی از کشورها مبتنی بر طرح‌های زودبازده است بر همین اساس اولویت امسال دولت به نتیجه رسیدن طرح‌های اقتصادی زودبازده است و دستگاه‌های اجرایی طرح‌های خود را بر اساس ظرفیت‌های موجود در این استان شناسایی و ارائه دهند.

کد خبر: ۱۷٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha